#hirdetések




Egymilliárd megy el a kvótanépszavazás utókampányára

Bruttó egymilliárd forintot költ a kormány az október 2-i kvótanépszavazás eredményének kommunikációjára. Az utókampányra vonatkozó szerződést még a referendum előtt megkötötték Rogán Antal szomszédjának cégeivel – írja a Magyar Nemzet.

hvg.hu








Megváltozhatnak a hazai tévéreklámok

"Korrekt, de egy számjegyű" növekedés várható a hazai tévés reklámpiacon – közölte a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME). A szervezet vezetője szerint újfajta hirdetések jöhetnek a tévékben itthon és néhány év múlva a tévéreklám kifejezés is értelmét veszítheti.

MTI






Simicskáéknak jól jön Némethnéék közbelépése

Visszavonta eddigi tervét a Fidesz: mégsem kell majd leszedni a közúti közlekedés megzavarására alkalmas hirdetőtáblákat - írta az Origo. A portál felidézte, hogy ez az a piac, ahol Simicska Lajosnak és Nyerges Zsoltnak jelentős érdekeltségei vannak.

hvg.hu