Index: Közpénzek százmillióit tömték a Ripostba
Alig két éve indult el Habony–Ómolnár-féle kormányközeli bulvárlap, de az oldalt máris ellepték az állami hirdetések.
Alig két éve indult el Habony–Ómolnár-féle kormányközeli bulvárlap, de az oldalt máris ellepték az állami hirdetések.
Bruttó egymilliárd forintot költ a kormány az október 2-i kvótanépszavazás eredményének kommunikációjára. Az utókampányra vonatkozó szerződést még a referendum előtt megkötötték Rogán Antal szomszédjának cégeivel – írja a Magyar Nemzet.
Egymillió nyolcszázezer forinttal károsított meg nyolcvankilenc embert az a budapesti pár, akik nem létező mobiltelefonokat és játékgépeket hirdettek a neten.
Egy kis ideig csend volt, mintha a Samsung leszokott volna arról, hogy a vetélytársát támadja. Most viszont két harminc másodperces tévéreklámban tér vissza régi szokásához.
"Korrekt, de egy számjegyű" növekedés várható a hazai tévés reklámpiacon – közölte a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME). A szervezet vezetője szerint újfajta hirdetések jöhetnek a tévékben itthon és néhány év múlva a tévéreklám kifejezés is értelmét veszítheti.
Közel 70 milliárd forintot költött a kormány listaáron 2010 óta a saját reklámjára. Simicska Lajos érdekeltségei a kedvezményezettek élmezőnyében állnak.