#hirdetések


Egymilliárd megy el a kvótanépszavazás utókampányára
 

Egymilliárd megy el a kvótanépszavazás utókampányára

Bruttó egymilliárd forintot költ a kormány az október 2-i kvótanépszavazás eredményének kommunikációjára. Az utókampányra vonatkozó szerződést még a referendum előtt megkötötték Rogán Antal szomszédjának cégeivel – írja a Magyar Nemzet.

hvg.hu hvg.hu



Megváltozhatnak a hazai tévéreklámok
 

Megváltozhatnak a hazai tévéreklámok

"Korrekt, de egy számjegyű" növekedés várható a hazai tévés reklámpiacon – közölte a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME). A szervezet vezetője szerint újfajta hirdetések jöhetnek a tévékben itthon és néhány év múlva a tévéreklám kifejezés is értelmét veszítheti.

MTI MTI