#hirdetések


Egymilliárd megy el a kvótanépszavazás utókampányára
 

Egymilliárd megy el a kvótanépszavazás utókampányára

Bruttó egymilliárd forintot költ a kormány az október 2-i kvótanépszavazás eredményének kommunikációjára. Az utókampányra vonatkozó szerződést még a referendum előtt megkötötték Rogán Antal szomszédjának cégeivel – írja a Magyar Nemzet.

hvg.hu hvg.hu






Megváltozhatnak a hazai tévéreklámok
 

Megváltozhatnak a hazai tévéreklámok

"Korrekt, de egy számjegyű" növekedés várható a hazai tévés reklámpiacon – közölte a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME). A szervezet vezetője szerint újfajta hirdetések jöhetnek a tévékben itthon és néhány év múlva a tévéreklám kifejezés is értelmét veszítheti.

MTI MTI



Simicskáéknak jól jön Némethnéék közbelépése
 

Simicskáéknak jól jön Némethnéék közbelépése

Visszavonta eddigi tervét a Fidesz: mégsem kell majd leszedni a közúti közlekedés megzavarására alkalmas hirdetőtáblákat - írta az Origo. A portál felidézte, hogy ez az a piac, ahol Simicska Lajosnak és Nyerges Zsoltnak jelentős érdekeltségei vannak.

hvg.hu hvg.hu


Simicska-közeli cég hirdeti a munkavédelmi akciótervet
 

Simicska-közeli cég hirdeti a munkavédelmi akciótervet

Több mint 56 millió forintból reklámozzák a kormány munkahelyvédelmi akciótervét. A programot Simicska Lajoshoz közelinek tekinthető cég óriásplakát-kampánya és egy "bővítés alatt álló", egyelőre semmire nem jó weboldal népszerűsíti, de a Kormányszóvivői Iroda szerint ez csak egy nagyobb kampány kezdete.

Zubor Zalán Zubor Zalán