A Uniteddel trollkodik a többi légitársaság az utaskirángatás miatt
"Azért vagyunk, hogy egyben tartsuk önt."
"Azért vagyunk, hogy egyben tartsuk önt."
Bruttó egymilliárd forintot költ a kormány az október 2-i kvótanépszavazás eredményének kommunikációjára. Az utókampányra vonatkozó szerződést még a referendum előtt megkötötték Rogán Antal szomszédjának cégeivel – írja a Magyar Nemzet.
Az Európai Bizottság azzal indokolja a főműsoridőben sugárzott reklámokra vonatkozó szabályozás fellazítását, hogy a televíziós műsorszolgáltatók rengeteget költenek saját tartalomra, míg a Netflixhez hasonló online tartalomszolgáltatók alig.
Eltűnnek a Google hirdetései közül a 36 százaléknál magasabb kamattal kínált gyorskölcsönök. A cég ezzel humanitárius szempontokat érvényesít, azt állítja.
Az nem derült ki, és nem is fog kiderülni, hogy mennyit költött a kormány az elektronikus médiában közzétett hirdetésekre, de Rogán államtitkára a válaszában egy jó kis "bezzeg az MSZP"-t még elrejtett.
Egymillió nyolcszázezer forinttal károsított meg nyolcvankilenc embert az a budapesti pár, akik nem létező mobiltelefonokat és játékgépeket hirdettek a neten.
Egy kis ideig csend volt, mintha a Samsung leszokott volna arról, hogy a vetélytársát támadja. Most viszont két harminc másodperces tévéreklámban tér vissza régi szokásához.
"Korrekt, de egy számjegyű" növekedés várható a hazai tévés reklámpiacon – közölte a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME). A szervezet vezetője szerint újfajta hirdetések jöhetnek a tévékben itthon és néhány év múlva a tévéreklám kifejezés is értelmét veszítheti.
Bár főleg angol nyelvű reklámokat szedtek össze, a többségük még nyelvtudás nélkül is döbbenetesen ciki.
Közel 70 milliárd forintot költött a kormány listaáron 2010 óta a saját reklámjára. Simicska Lajos érdekeltségei a kedvezményezettek élmezőnyében állnak.
Visszavonta eddigi tervét a Fidesz: mégsem kell majd leszedni a közúti közlekedés megzavarására alkalmas hirdetőtáblákat - írta az Origo. A portál felidézte, hogy ez az a piac, ahol Simicska Lajosnak és Nyerges Zsoltnak jelentős érdekeltségei vannak.
Tovább zsugorodott a nyomtatott lapok piaca Magyarországon. 2011-hez képest 10,4 százalékkal esett vissza a hirdetési bevétel - hangzott el egy tematikus konferencián.
Több mint 56 millió forintból reklámozzák a kormány munkahelyvédelmi akciótervét. A programot Simicska Lajoshoz közelinek tekinthető cég óriásplakát-kampánya és egy "bővítés alatt álló", egyelőre semmire nem jó weboldal népszerűsíti, de a Kormányszóvivői Iroda szerint ez csak egy nagyobb kampány kezdete.
1500 forint - ennyibe került fejenként az adófizetőknek Orbánék népszavazása.
A reklámközvetítési tevékenységre vonatkozó törvényjavaslat visszavonását kéri a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ.
Már a különböző márkák logói is szokszor úgy vannak létrehozva, hogy vonzzák az emberek szemét. A mindennapi életben körül vagyunk véve különböző vizuális jelekkel, melyek vásárlásra ösztönöznek minket anélkül, hogy tudnánk erről.
Az ÁSZ-hoz kell elküldeni hirdetési árjegyzékeiket azoknak a lapoknak, amelyek az EP-kampányban politikai hirdetéseket kívánnak közzétenni. A listát március 14-ig lehet eljuttatni a számvevőszékhez.
A Linkedin elsősorban marketingre, terméked vagy szolgáltatásod ismertségének növelésére szolgálhat. Másodlagosan használhatod vállalkozói ismertséged, illetve céges márkád építésére is.
Imázshirdetésekben mutatja be a Jó Állam koncepcióját a kormány, az ezzel kapcsolatos feladatok megrendelésére decemberben indul közbeszerzési eljárás.
A Bors megkérdezte Iryna Ivaschenkót, az IMF budapesti irodájának vezetőjét, mi a véleménye a magyar kormány IMF-ellenes hirdetéseiről.