Évi 1,7 milliárdot fizettek volna a BKV hirdetési felületeiért
Évről évre kevesebb pénzt kap a BKV a hirdetési felületei után.
Évről évre kevesebb pénzt kap a BKV a hirdetési felületei után.
A facebookos hirdetések általában csak zavarják a felhasználót. A közösségi oldal most olyat talált ki, ami jóval hasznosabb az eddigieknél.
Egy Eric Ginsberg nevű újságíró különös játékot hirdetett, aminek hatására arra is fény derült, hogy az Instagram algoritmusa gyakran nem túl pontosan méri fel a felhasználók érdeklődési körét.
Közel 260 milliárd forintot költöttek el tavaly reklámozásra, a Magyar Reklámszövetség azt mutatja be, hogyan ment el ez az összeg.
Senkinek sincs ingyen ebéd: ugyan a WhatsApp felhasználói eddig megúszták, ingyen és zavaró reklámok nélkül használhatták a világ legnépszerűbb üzenetküldőjét, ennek azonban hamarosan vége lehet, legalábbis ami a reklámokat illeti.
Ezentúl ritkábban futunk majd bele olyan weboldalba facebookos hírfolyamunkban, amely egy másik oldalról lelopott képekkel, videókkal ékeskedve próbál meg kitűnni a sorból.
A legnagyobb közösségi oldalnál döntöttek, nem küldenek többé tanácsadókat a pártoknak, hogy segítsenek menedzselni a facebookos hirdetéseket.
Minden felhasználójánál bekapcsolja a telefonos játékokat promotáló újfajta reklámjait a Facebook. Segítségükkel még letöltés, és vásárlás előtt kipróbálhatók lesznek a megjelenített alkalmazások: magával a hirdetéssel is lehet majd játszani.
Évente több milliárd forint bevétel érkezett a Hír Tv-hez, de amióta Simicska Lajos összeveszett Orbán Viktorral, csak égette a pénzt a cég. Mi történhet ezután?
Ha a reklámköltés versenyszám lenne, Donald Trump kerülne ki belőle győztesen, az amerikai elnök vezeti ugyanis a politikai hirdetésekre költők névsorát a Facebookon.
Míg tavaly a G7 számítása alapján kizárólag ellenzéki újságok kerültek be az öt legnagyobb példányszámban eladott napi- és hetilap közé, a hirdetések döntő többségét mégis a három – olvasottságban messze elmaradó – kormányszócső kapta.
A legtöbb pénzt az ATV és az Echo Tv kapta, hogy az Erzsébet-utalványokat reklámozzák.
A Google végleg leszámol az automatikusan, hanggal együtt elinduló videókkal – illetve az azokat tartalmazó weboldalakkal.
Jó hír viszont, hogy 2017-ben a piaci szereplők is több pénzt költöttek hirdetésekre.
Méghozzá arra, hogy ne felejtsék reklámjelöléssel megjelentetni a fizetett hirdetéseket az oldalaikon.
Az ország második legnagyobb hirdetője lett a Miniszterelnökség.
A Facebook több komoly lapkiadóval egyezett meg abban, hogy egyelőre tesztjelleggel, de korlátozzák az üzenőfalról megosztott, ún. instant cikkek ingyenes elérhetőségét. A kiadók abban bíznak, így a felhasználókat a fizetős tartalom felé terelik.
A tévénézők biztosan jól ismerik azt a formát, amikor mondjuk az időjárásjelentés végén elhangzik, hogy a napos perceket ez a bizonyos cég támogatta.
A gazdasági bizonytalanság és a kiszolgáltatottság magas labdát dob fel az olyan elnyomó hajlamú kormányoknak, amelyek szeretnék a médiát is uralni, ez látszik Magyarországon is – vallja Tófalvy Tamás médiaszakember, aki nemrég két könyvet is megjelentetett. Mindkettőben amellett érvel, hogy az emberi vágyak egyáltalán nem változtak, csak az internet új kapukat nyitott abban, ahogy olvasóként vagy zenerajongóként szórakoztató vagy informatív tartalmat keresünk.
Hirdetésekkel kezdte bombázni a Samsung a Galaxy S8-tulajdonosokat, szerencsére van mód az ilyen értesítések megállítására.