szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Régi jól bevált szabály, hogy online tartalmat nem szabad offline hirdetni. Még ha nem is minden esetben igaz, de a legtöbbször valóban felesleges pénz pazarlás offline felületeken weboldalakat hirdetni, hiszen mire a potenciális felhasználó hazaér,rég elfelejti a webcímet - olvasható Hampuk Richárd blogján.

Ennek ellenére gombamód szaporodnak a vállalatok azon hirdetései, amiben kiemelt szerepet kap a Facebook linkje vagy logója. A vállalatok miért adnak ingyen reklámot a Facebooknak? Mert nagyon erős imázsépítő szerepet tulajdonítanak neki. Ha a márkám Facebook-képes, akkor trendi is. De tényleg ér ennyit a Facebook? Most valószínűleg túl van értékelve, és a vállalatok többsége hamarosan belátja, hogy a hirdetését elég Facebookon elhelyezni, hiszen ott éri el a legtöbb potenciális felhasználót - véli a szakember. A blogger véleményét elolvashatja a legfrissebb bejegyzésben.
Andersen Dávid Tech

Segítség, a szüleim bejelöltek a Facebookon! Mit tegyek?

Mark Zuckerberg közösségi oldala indulásakor még az amerikai egyetemistákat összekötő „elitklubként” funkcionált. A Facebook azonban mára a világ egyik legnépszerűbb oldalává nőtte ki magát több mint félmilliárd felhasználóval. Ebből kifolyólag ma már az idősebb korosztály képviselői is megjelentek az oldalon, átalakítva az ott folyó kommunikációs formákat. Az eddigi tapasztalatok szerint a gyerekeknek, a szülőknek, sőt, a pedagógusoknak is lenne mit tanulniuk a közösségi kommunikációról.

hvg.hu Napi merítés

Megújult a képgaléria a Facebookon

Hamarosan mindenki számára elérhető lesz a Facebook tavaly szeptember végén bemutatott új képnézője. Többeknek már elérhető, de sokaknak nem tetszik. A Tsabeeka blog szerzője bemutatja, hogyan lehet a régi képnézőt visszaállítani.

hvg.hu Tech

Valentin-napi üzenetekkel támadnak a Facebookon

Az ismert rosszindulatú alkalmazás új formában bukkant fel, a szerelmesek ünnepére időzítve. Aki rákattint, megosztja minden ismerősével, emellett az internetes csalók bevételeit gyarapíthatja.

hvg.hu Világ

Tévhitek Egyiptomról a Facebooktól a dominóeffektusig

Több mítosz, hiedelem vagy tévhit is kering az egyiptomi válsággal kapcsolatban a Facebook szerepétől kezdve az arab országokban várható dominóeffektusig. Ezeket vette most számba az amerikai Foreign Policy című lap.

Tizenöt kilométeres a torlódás az M3-as autópályán

Tizenöt kilométeres a torlódás az M3-as autópályán

A kormány új szintre emeli a migránsozást: következik a „betelepülők” elleni védekezés

A kormány új szintre emeli a migránsozást: következik a „betelepülők” elleni védekezés

Az amerikai külügyminiszter szerint Európában egy internetes véleményért is 60 nap börtön járhat

Az amerikai külügyminiszter szerint Európában egy internetes véleményért is 60 nap börtön járhat

Ötödik nekifutásra sikerült csak rektorjelöltet választani a Zeneakadémián

Ötödik nekifutásra sikerült csak rektorjelöltet választani a Zeneakadémián