Vörös kipufogóvéget kapott a szélvédő és tető nélküli Ferrari
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
Egy utolsó szippantás a jóból, avagy érkezőben a Dodge Challenger szupererős búcsúzó modellje.
Lássuk, hogyan teljesít a gyakorlatban egy kéziváltós tuningolt új BMW M3 sportszedán!
A kiváló 6 hengeres turbós benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni némi erőtartalékot.
Relatíve kicsi és alacsony, semmilyen elektromosság nincs a hajtásában, van viszont benne hat henger, egy szupergyors váltó és némi fenékriszálós hajlam. A bajorok bebizonyítják, hogy még 2022-ben is tudnak izgalmas autókat készíteni.
A 3,3 literes és akár 550 Nm-es nyomatékra képes "csodamotor" fogyasztása 5 literes magasságában alakul.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat erre a remek állapotnak örvendő 30 éves olasz szupersportkocsira.
Létezik megoldás arra az esetre, ha az új C-osztály négy hengerét túl kevésnek találjuk.
Ilyen az, amikor az 5.0 nem a szoftver verziószámra, nem az átlagfogyasztásra és nem is a vételárra utal. Meghajtottuk az 5 literes szívó V8-as benzinmotorral szerelt Mustang kizárólag kabrió változatban készülő vadonatúj kaliforniai kiadását.
Az első tulajdonos által eladásra kínált S-osztály egy hamisítatlan V8-as időgép, mely egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
A Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet America egy erősen limitált szériás különleges német sportkocsi.
Friss információk és fotók a BMW komoly vezetési élménnyel kecsegtető újdonságáról.
Egészen a rendszerváltás korába repít minket vissza ez a szó szerint bejáratósan új bajor roadster.
Az újdonság kevesebb, mint 1 tonnát nyom a mérlegen, és 300 km/h felett közel 1 tonnás leszorítóerőt produkál.
A V8-as szívómotoros restomod Porschénak alaposan megkérik az árát.
A teljesen új Sequoia csúcsnyomatéka megközelíti a 800 Nm-t, így aztán nem csoda, hogy akár 4,3 tonnát is vontathatunk vele.
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.
Napjaink hatalmas és nehéz új személyautói sok mindenről szólnak, csak éppen a vezetési élményről nem. A Toyota újdonsága azonban pontosan ez utóbbira fókuszál, ennek jegyében pedig alacsony, könnyű, és ezek miatt nem is kell faragatlanul erősnek lennie.
A dél-koreai gyártó áramvonalas újdonsága akár 350 kW-os teljesítmény mellett is tölthető.
Az újdonság bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.