Olasz virtus: erősen limitált szériás új Zagato sportkocsi érkezett
A nyitott tetős újdonságot kétféle Maserati-motorral lehet megrendelni.
A nyitott tetős újdonságot kétféle Maserati-motorral lehet megrendelni.
Ha valaki egy igazán különleges Alpine-ra szeretne szert tenni, annak most gyorsan kell cselekednie.
A 381 lóerős új alapmodell indulóára valamivel 40 millió forint felett alakul.
Az MC20 immár nemcsak kupé, hanem roadster változatban is elérhető.
Aki egy eredeti szalonállapotú harmadik generációs Corvette-re vágyik, annak most itt a talán soha vissza nem térő lehetőség.
Vázoljuk, hogy mennyibe kerül itthon a japán gyártó harmadik GR modellje.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
Az idei Balatonfüred Concours d'Elegance egyik pulzusunkat leginkább megemelő autója ez a kiváló egészségi állapotnak örvendő régi zöld M5-ös.
Már nem kell sokat várnunk a 630 lóerős MC20 Spider hivatalos leleplezésére.
Érkezőben a már amúgy sem éppen gyenge vagy unalmas M240i nagytestvére.
Alapvetően nem túl izgalmas alkatrész egy kipufogó, azonban ezúttal olyan munkát végeztek az alkotók, hogy sok autórajongó vélhetően nemcsak a kocsijába, hanem a nappalijába is elfogadná ezt a példányt.
Ha esetleg nem elég izgalmasak a normál Ferrarik, akkor az olasz cég adott esetben megrendelésre is készít egyedi modelleket.
A jól ismert biturbó V8-as benzinmotorból minden korábbinál nagyobb teljesítményt csikartak ki.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a valaha készült legütősebb M4-es hivatalos leleplezésére.
Minden jel arra mutat, hogy a népszerű amerikai izomautó sem kerülheti el a sorsát, és elektromos rásegítés kerül a hajtásláncába.
Alig több, mint 3 perc, így akár egy gyors kávé mellett is megtekinthető ez az idő kerekét jó néhány évtizeddel visszatekerő petrolhead rövidfilm.
Mostantól már nemcsak automata váltóval készült a japán gyártó sportkocsija, mely néhány kilogrammot ledobott a tömegéből.
A Wiesmann újdonsága a legnagyobb csendben és kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A Porsche sosem készített még ennyire erős motorral szerelt manuálváltós sportkocsit.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.