Elkészült a háromnapos fővárosi influenszertrip imázsfilmje
Minden van: Opera, kivilágított Parlament, Halászbástya és estélyi ruhák.
Minden van: Opera, kivilágított Parlament, Halászbástya és estélyi ruhák.
Hadházy Ákos tett feljelentést, de másodszor is lepattintották.
Válaszd a hazait, üzeni – tegezve – a kormányfő.
Hortobágy, Balaton, 4-es metró, pirospaprika és fürdőruhás lányok, ezt látják majd a külföldi tévénézők Magyarországról és Budapestről abban a két reklámban, melyet a napokban mutattak be.
Maximum 30 millió forintból készülne el a CÖF négy kisfilmje, mondja az Üvegtigris producere, aki most épp annyiból forgat nagyjátékfilmet, amennyibe a négy kisfilm került. Vagy a CÖF-nél volt túlárazás, vagy a TV2-csoport húzta le a kormánypárti civileket csúnyán.
Jobb imázsfilm ez, mint a hivatalos.
Európa fűszere címmel készített imázsfilmet Budapestről a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), amely ezzel átfogó, a fővárosra összpontosító nemzetközi kampányt indít.
Közzétették pénteken a 2017-es vizes világbajnokság hivatalos imázsfilmjét, amelyben kék vízű medencére cserélték a Dunát, a magyar úszókat pedig óriásokra, akik magabiztosan lépkednek keresztül a Kossuth téren, anélkül, hogy bárkire is rálépnének.
Kíváncsiság, harc a természettel – gazdag, látványos filmen magyarázzák az írek, mit jelent nekik a hagyomány és a modernség.