A Lövölde téri jelzőlámpa-robbanás sérültje elmondta, hogyan történt a baleset
Egy férfit és egy nőt ért a detonáció, utóbbi azt mondta: érezte, hogy súlyosan megsérült az arca.
Egy férfit és egy nőt ért a detonáció, utóbbi azt mondta: érezte, hogy súlyosan megsérült az arca.
A rendőrség is vizsgálódik az ügyben.
Budapesten is tombol a szélvihar.
A stílus maga az ember – jegyezte meg a Magyar Közút.
Brit kutatók olyan, mesterséges intelligenciával megerősített jelzőlámpás rendszert építettek, amely hatékonyan képes csökkenteni a járművek forgalomban töltött idejét. Egy-egy helyzetben nem vár utasításokra, maga dönt arról, hogy mi a legjobb megoldás.
Kiszivárgott dokumentumok szerint az országba látogató és helyben dolgozó újságírók ellen fejleszt egyedi megfigyelési technikát Kína. A szakértők szerint a munka ijesztő és számos kérdésre nincs válasz.
Körbeépítettek járdával egy vasúti jelzőlámpát a Pest megyei Pécelen, ami így teljesen elállja a gyalogosok útját.
A videón jól látni, milyen komoly tempóval érkezett a villamos, amely elé az autó már akkor kihajtott, amikor még nem is volt neki zöld a lámpa.
A régi, 10 éves utastájékoztatót is lecserélik, a helyére korszerű LED-panel kerül.
Az énekes egykori állomáshelyén emlékeznek rá így.
Az autósok nem látták rendszeresen a jelzőlámpát, csak az utolsó pillanatban vették észre, amikor már a gyalogosok az úttestre léptek. A Budapest Közút már intézkedett.
Ez esetben sem jelzőlámpák, sem pedig körforgalom nem segíti az autósok közlekedését. A rendszer viszont hellyel-közzel így is működni látszik.
Megkönnyítheti egy eszköz a vakok és gyengén látók közlekedését a jelzőlámpáknál, emellett a lámpa környékén élők nyugalmát sem zavarja sípolás egész nap, csak akkor, amikor szükséges.
Újfajta jelzőlámpát vezettek be a németországi Flensburg legforgalmasabb kereszteződésében. A helyiek már tudják, hogyan működik, az idegenek még nem, és várják a zöld jelzést.
Megbolondult egy jelzőlámpa Kecskeméten, a Kölcsey utcai körforgalomnál. Nem kandi kamera, pedig annak tűnik.
Kilencven éve, 1926. december 23-án helyezték üzembe Budapesten Magyarország első közlekedési lámpáját, a villanyrendőr a Nagykörút és a Rákóczi út kereszteződésében "kezdte meg szolgálatát".
A Margit híd környékén, az Óbuda felé vezető úton készült a kép, amiben van némi ellentmondás.
Még a magyaros buheramegoldásokhoz szokott szem is elidőz azon a teljesítményen, amelyet az Astoriánál sikerült összehoznia, valószínűleg a BKK-nak.
Az új közlekedési rendszerrel töredékére csökken a várakozási idő, gyorsul a forgalom.
Összesen ötvennégy városi közúti csomópontot alakítanak át Debrecenben, mielőtt a főpályaudvari beruházás miatt jövő nyáron lezárják a 4-es főút Petőfi téren átvezető szakaszát. A terveket pénteken mutatták be a város vezetői.