A közszolgálati média már Szlovákiában is reklámozza magát
Az itthon októberben elindult reklámkampány a magyar közszolgálati média megújulásáról már Szlovákiában is látható.
Az itthon októberben elindult reklámkampány a magyar közszolgálati média megújulásáról már Szlovákiában is látható.
Az egyházak a vallási hovatartozás megválaszolása mellett kampányolnak a népszámláláskor; arra, hogy ki melyik felekezethez tartozónak érzi magát, nem kötelező választ adni, az egyházak azonban azt szeretnék, ha minél többen felelnének erre a kérdésre október 1-31. között.
Véget ért a Duna borrégió népszerűsítésére indított nagyszabású országos kampány. Elérte fő céljait: előtérbe helyezte az alföldi borokat a hazai piacon, és felhívta a figyelmet a régió minőségi boraira, borászataira.
Újabb kampányt indított a fröccs népszerűsítésére az Agrármarketing Centrum, az indoklás szerint azért, mert a magyar gasztronómiában méltatlan helyen szerepel a bor és szódavíz keveréke.
A női test az egyik leghatékonyabb és legáltalánosabban használt hirdetési eszköz. Manapság már a politikai kampányokban is bevetik, néha egész komoly sikerrel. Bizonyos pártok azonban még a ciciket is képesek elrontani.
Nem ütközik az alkotmányba az egymandátumos választókerületek bevezetése a szenátusi választásokon, de a kétnapos választás nem egyeztethető össze az alaptörvénnyel - döntött szerdán kihirdetett ítéletében a lengyel alkotmánybíróság.
A Mol-INA viszony, a magyar-horvát kapcsolatok, illetve a déli szomszédunknál hamarosan kezdődő választási kampány összefüggéseit foglalja össze a Political Capital legutóbbi elemzésében. Eszerint a Hernádi Zsoltot érintő korrupciós vádak után biztosra vehető, hogy a Mol-INA együttállás a következő időszak egyik legfontosabb témája lesz. A Mol könnyen válhat politikai közellenséggé Horvátországban, ami már rövidtávon is veszélyeztetheti a magyar vállalat INA-beli érdekeltségeit, és konfliktust gerjeszthet a horvát és a magyar kormány között.
A Fidesz elnöksége új feladattal bízta meg Lázár János frakcióvezetőt. Lázár fogja koordinálni az új párt- és kampányfinaszírozási törvény kialakítását, ő fog egyeztetni az ellenzéki pártokkal is ez ügyben.
A petárdák ellen kampányol egy gyerekeknek készített kisfilmben Mario Balotelli, a Manchester City futballistája, akinek szombaton kiégett a fürdőszobája.
Uzsorások ellen kezdett kampányt Miskolcon a rendőrség - közölte Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője.
Az év végéig az Alföldi Tej több millió tejes dobozára nyomtatott fotó alapján keresnek tizenkét, 2004 és 2011 között eltűnt gyereket, a kampány augusztusban indult újra - írta csütörtöki számában a Magyar Nemzet.
Az egész világot átfogó kampányt indított a gyerekeket sújtó éhezés ellen Yoko Ono, a híresség szeretné, ha nagyobb figyelem hárulna a problémára és több pénzt fordítanának a jelenség felszámolására.
Az LMP azzal a céllal vág neki a II. kerületi időközi parlamenti választásnak, hogy elnyerje ezt a képviselői mandátumot – jelentette ki vasárnapi, budapesti sajtótájékoztatóján Karácsony Gergely. Az eseményen a képviselőjelölt és a párt egyik aktivistája nagy nyomású vízsugár segítségével írta a járdára kampányszlogenjüket.
A szoptatás fontosságára hívják fel a figyelmet azok az anyák, akik szombat délelőtt nyilvánosan szoptatják majd gyermeküket egy budapesti kávézóban.
Az idei népszámlálás kampányára majdnem 70 millió forinttal kevesebbet költ a Központi Statisztikai Hivatal (KSH), mint a tíz évvel ezelőtti, legutóbbi népszámlálás kampányára - közölte Kruchina Vince, a KSH sajtó- és kommunikációs osztályának vezetője.
Hivatalosan is megkezdték a kampányolást a palesztinok a teljes jogú ENSZ-tagállammá válásáért csütörtökön.
Ismét bakizott Michele Bachmann, aki a republikánus elnökjelöltségért kampányol: ezúttal boldog születésnapot kívánt Elvis Presley-nek, akinek valójában a halála évfordulója volt kedden.
Ideje véget vetni a konfrontációs játéknak és ideje az országot az első helyre helyezni - jelentette ki hétfőn Barack Obama amerikai elnök a minnesotai Cannon Fallsban, a három államot érintő, háromnapos autóbuszos kampánykörútjának első állomásán.
Míg nálunk a szabadtéri reklámokra idén is a fantáziátlanság és az amatőr kivitelezés a jellemző, addig jobb helyeken egészen extrém ötletekkel igyekeznek felkelteni a potenciális vásárlóerő figyelmét. Nem biztos, hogy ezek az ötletek jók is, de mindenképpen figyelemre méltók.
Mintegy 10 millió forint összegű promóciós kampányt indít a magyar dinnye eladásának ösztönzésére július elején a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) - közölte Mártonffy Béla, a FruitVeB elnöke.