Elindult a harmadik fröccskampány
Újabb kampányt indított a fröccs népszerűsítésére az Agrármarketing Centrum, az indoklás szerint azért, mert a magyar gasztronómiában méltatlan helyen szerepel a bor és szódavíz keveréke.
Újabb kampányt indított a fröccs népszerűsítésére az Agrármarketing Centrum, az indoklás szerint azért, mert a magyar gasztronómiában méltatlan helyen szerepel a bor és szódavíz keveréke.
A női test az egyik leghatékonyabb és legáltalánosabban használt hirdetési eszköz. Manapság már a politikai kampányokban is bevetik, néha egész komoly sikerrel. Bizonyos pártok azonban még a ciciket is képesek elrontani.
Míg nálunk a szabadtéri reklámokra idén is a fantáziátlanság és az amatőr kivitelezés a jellemző, addig jobb helyeken egészen extrém ötletekkel igyekeznek felkelteni a potenciális vásárlóerő figyelmét. Nem biztos, hogy ezek az ötletek jók is, de mindenképpen figyelemre méltók.
Nem ütközik az alkotmányba az egymandátumos választókerületek bevezetése a szenátusi választásokon, de a kétnapos választás nem egyeztethető össze az alaptörvénnyel - döntött szerdán kihirdetett ítéletében a lengyel alkotmánybíróság.
A Mol-INA viszony, a magyar-horvát kapcsolatok, illetve a déli szomszédunknál hamarosan kezdődő választási kampány összefüggéseit foglalja össze a Political Capital legutóbbi elemzésében. Eszerint a Hernádi Zsoltot érintő korrupciós vádak után biztosra vehető, hogy a Mol-INA együttállás a következő időszak egyik legfontosabb témája lesz. A Mol könnyen válhat politikai közellenséggé Horvátországban, ami már rövidtávon is veszélyeztetheti a magyar vállalat INA-beli érdekeltségeit, és konfliktust gerjeszthet a horvát és a magyar kormány között.
A Fidesz elnöksége új feladattal bízta meg Lázár János frakcióvezetőt. Lázár fogja koordinálni az új párt- és kampányfinaszírozási törvény kialakítását, ő fog egyeztetni az ellenzéki pártokkal is ez ügyben.
Mintegy 10 millió forint összegű promóciós kampányt indít a magyar dinnye eladásának ösztönzésére július elején a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) - közölte Mártonffy Béla, a FruitVeB elnöke.
A leszokott dohányosok megállíthatatlanok szlogennel indított kampányt az Európai Unióban az Európai Bizottság csütörtökön.
Újabb akcióval hívták fel magukra a figyelmet az ukrán Femen mozgalom aktivistái. Ezúttal egy felfüggesztett építkezésen jelentek meg teljes mellbedobással, hogy így tiltakozzanak.
Abortusz helyett a gyermek örökbe adására buzdítja a kormány a nőket. A Gólyahír egyesület szerint a kampány felhívhatja a figyelmet a másik lehetőségre, a Patent egyesület szerint viszont bűntudatkeltő és hatásvadász.
Országos kampányba kezd a Jobbik a magyar termőföld és ivóvízkincs megvédése érdekében, az úgynevezett zsebszerződések ellen - jelentette be szombaton sajtótájékoztatóján Bana Tibor országgyűlési képviselő, a párt Vas megyei szervezetének elnöke.
Csendkirály címmel kampány indult a kulturált szórakozásért több kerületi önkormányzat együttműködésével a fővárosban - jelentették be a támogatók csütörtökön. A kezdeményezéshez csatlakozott az V., a VI., a VII. és a VIII. kerület.
Külföldön készült a magyar termékek vásárlására buzdító ingyen cd, amelyet a Magyar Termék Nonprofit Kft. jelentetett meg a múlt héten - tudta meg az index.hu. Az egyik hetilap mellékleteként terjesztett kampányanyag egy reklámfilmet tartalmazott, amely számos adattal próbálta rádöbbenteni a hazai fogyasztókat a választás súlyára. A reklámfilm is külföldi kampány honosított változata volt.
Guttenberg német védelmi minisztert pár napja búcsúztatták plágium-botránya miatti lemondása után, egy svájci ruházati cég pedig poénra vette a figurát. Mármint Guttenberget, akinek ha a doktori disszertációja nem is, legalább a kabátja eredeti.
Lekerülnek a sótartók több étterem asztaláról egy sóellenes kampány miatt. Magyarországon ötször annyi sót esznek az emberek, mint ami még egészséges, ezért is olyan sok a szív és érrendszeri beteg.
Országos népegészségügyi kampányt indít a kormány az egészségtudatos életmódról "Megnézheted Magad!" címmel.
Az LMP mini kampányának során egy-egy - január óta kevesebbet kereső LMP-aktivistákat ábrázoló - óriásplakátot helyeztek el több városban.
A homeopátiának, mint alternatív gyógymódnak a haszna ugyan nem igazolható, mégis milliárdos iparággá nőtte ki magát. A Szkeptikus Társaság most egy kampánnyal kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy a homeopátiának nincs semmiféle hatása.
A PETA sokkoló reklámmal hirdet a szőrmeviselés ellen, most épp Kínában. A Nyúl évének beköszönte előtt egy héttel az ünnepelt kínai színésznőt, Gong Lit vonják kérdőre viselt dolgai miatt. Ám a kampány kreatív koncepciójának ötletadója még nála is brutálisabb.
A magyar múzeumlátogató átlagosan egy órát szán egy kiállításra. Az a múzeum, amely látogatóit nem tekinti értékes partnernek, és nem látja be, hogy ma már nem elég az épület falára kitett molinó, a hírlevél és egy jó kritika valamelyik szaklapban, illetve nem köt szövetséget a populáris kultúra egyéb szegmenseivel, menthetetlenül eltűnik 2011-ben - áll a Sonntag Media múzeumokról készített elemzésében.