Így kellene Budapestet is reklámozni - videó
Meg tudja örökíteni magyar fővárost néhány tollvonásban?
Meg tudja örökíteni magyar fővárost néhány tollvonásban?
Lemondott a grúz büntetés-végrehajtási miniszter szerdán, miután előző este két helyi televízió rabok megkínzásáról szóló videofelvételeket mutatott be, és több grúziai városban spontán tüntetések törtek ki. A belügyminisztérium a közelgő választásokra időzített politikai provokációt emlegetett.
Megtörte a hallgatást Silvio Berlusconi, aki a családja által birtokolt Il Giornale című napilap hétfői számában megjelent interjúval indította el pártja választási kampányát.
Tájékoztató kampányt indít a külügyi tárca arról, hogy mivel járna a magyarok számára, ha nem lenne Európai Unió - írja a Napi Gazdaság. A lebonyolításra kiírt közbeszerzés a Wall Street Journal érdeklődését is felkeltette.
Telekocsikampány indult a légszennyezés és a dugók ellen. Mindenki vegyen maga mellé még egy utast.
Több mint 56 millió forintból reklámozzák a kormány munkahelyvédelmi akciótervét. A programot Simicska Lajoshoz közelinek tekinthető cég óriásplakát-kampánya és egy "bővítés alatt álló", egyelőre semmire nem jó weboldal népszerűsíti, de a Kormányszóvivői Iroda szerint ez csak egy nagyobb kampány kezdete.
Érdektelenségbe látszik fulladni a politikai közbeszédet a nyári uborkaszezonban tematizálni hivatott „nemzeti konzultáció”.
Tájékoztató kampányt indít ősztől a Fidesz, hogy az emberek minél jobban megismerjék az új Büntető törvénykönyv (Btk.) rendelkezéseit. Ezt Papcsák Ferenc és Mengyi Roland, a kormánypárt két országgyűlési képviselője jelentette be szerdai budapesti sajtótájékoztatójukon.
Megkezdődött hétfőn a Skócia függetlenné válása elleni hivatalos kampány.
Az amerikai munkanélküliségi ráta 30 éve nem volt olyan magas mint ma, nem véletlen, hogy a munkahelyteremtés a legfontosabb téma az elnökválasztási kampányban. A melegszervezetek elérték, amiért évek óta küzdenek, Obama végre színt vallott – támogatja a melegházasságot. Romney alacsonyabb adókulcsokkal ösztönözné a vállalkozásokat.
Dél-balatoni vasútátjárókban tart rendhagyó baleset-megelőzési kampánynapot pénteken a MÁV és a rendőrség: ezúttal a gyalogosok, kerékpárosok figyelmét hívják fel a vasúti átjárókon való áthaladás szabályaira.
A Holcim Hungária Zrt. fenntartható építészetet népszerűsítő kampánya elnyerte idén a világ egyik legrangosabb amerikai kommunikációs folyóirata, a The Holmes Report díját, a Sabre Awards-ot. A Holcim egyetlen magyar döntősként nyert Ingatlan és Építőipar kategóriában.
Natalia Juarez, a baloldali értékeket valló mexikói Demokratikus Forradalmi Párt képviselőjelöltje kampányplakátján félmeztelen nők szerepelnek - írja a Blikk.
A munkások kétharmadának fizetsége nem éri el a havi 300 dolláros minimálbért, és naponta átlagban csaknem 20 ember lesz gyilkosság áldozata Hondurasban; nem csoda, hogy néhány politikus ingyen koporsós temetéssel próbál szavazatokat szerezni a szegényebb néprétegek körében a közép-amerikai országban.
A Benetton szeret olyan társadalmi problémákat feszegetni, amik sok emberhez eljutnak és széles réteget érintenek - írja az adrenalin blog.
Megengedhetetlen, hogy az orosz-amerikai viszonyt feláldozzák az amerikai elnökválasztási csatározásokban - mondta az orosz elnök szóvivője pénteken. Dmitrij Peszkov a republikánus elnökjelölt, Mitt Romney Oroszországgal kapcsolatos kijelentéseit kommentálta.
Kétfordulós, tárgyalásos közbeszerzést indított kommunikációs kampány kidolgozására és lebonyolítására a Külügyminisztérium Mi lenne, ha nem lenne Európai Unió - Costs of non-Europe témakörben - a felhívás a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Penélope Cruz lesz a Campari 2013-as naptárának főszereplője: a világhírű színésznőről Kristian Schuller német fotós készített érzéki fotókat egy klasszikus párizsi palotában.
Hódmezővásárhelynek változásra van szüksége, arra, hogy a város újra dinamikusan fejlődő település legyen – ezt mondta hétfőn Botka László, az MSZP Csongrád megyei elnöke a városban, ahol időközi polgármester-választást tartanak szeptemberben.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerdától 6,2 millió forintos médiafelület-foglalási büdzsével társadalmi célú kampányt indít a fogyasztói, vásárlói csoportok megtévesztő hirdetései ellen - jelentette be Tevanné Südi Annamária, a GVH főtitkára a hivatal keddi budapesti sajtótájékoztatóján.