Karbon helyett lenrost tetőt kapnak az igazán sportos BMW-k
A szénszál nem igazán környezetbarát anyag.
A szénszál nem igazán környezetbarát anyag.
Az ötlet azért merült fel, mert a karbonszálak részecskéi a levegőbe jutva károsak az emberi szervezetre.
Jelen tesztalanyunk abszolút nem finomkodik, még a teljesen laikus bámészkodók számára is kapásból egyértelművé teszi, hogy száguldásra termett és nem szuperpíszí hangtalan suhanással kívánja kimaxolni a vezetési élményt.
Az Urus biturbó V8-as benzinmotorjában a jelek szerint sikerült még találni 234 eddig szunnyadó lóerőt.
A triplamotoros Ford SuperVan 4.2 közel hangtalanul suhan igen komoly tempóval és akár 2 tonnás leszorítóerővel.
A DTM emlékeket felidéző sportszedán 21. századi változata szupermodern technikát vonultat fel a retró hangulatú lemezek alatt.
Retró designnal és akár 1000 lóerős teljesítménnyel hódít a legfrissebb GT-R.
A 2,5 tonnás monstrumok világában már-már hihetetlen, hogy ez a kis sportautó kevesebb, mint 700 kilogrammot nyom a mérlegen.
A vezetési élményt hajhászók körében közkedvelt francia modell magasabb alapfelszereltséggel és egy új R Turini kivitellel támad.
A legmodernebb technológiákat felvonultató szuperkönnyű kétkerekűnek alaposan megkérik az árát.
A vadonatúj BAC Mono R bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Egekig forgatható motor, hatalmas leszorító erő és alacsony tömeg – valahogy így szól a Lotus Type 66 receptje.
Erős farmotorral, kézi kapcsolású váltóval és alacsony tömeggel támad ez az idő kerekét kicsit visszatekerő vadonatúj Porsche.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó roadster ára bőven 400 millió forint felett alakul.
Ez a különleges Nissan Leaf olyan alacsony építésű, hogy talán még a sorompók alatt is át lehet vele gurulni.
Régimódi külső, alacsony tömeg, erős motor és kézi váltó - ez ennek a 911-esnek a receptje.
Íme a 725 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Purosangue első tuningverziója.
A vadonatúj De Tomaso V12-es szívómotorja egészen 12 300-as fordulatszámig elforgatható.
A normál M3-nál erősebb és könnyebb CSL-ből kevesebb mint 1400 példány készült.
Hiába az akár 761 lóerős teljesítmény, a Taycanra bizony ráfér némi tömegcsökkentés.