Hegedűs D. Géza lett a Bringázz a munkába nagykövete
Ismert személyiségek segítik nagykövetként a Bringázz a Munkába (BAM!) kampányt idén ősztől.
Ismert személyiségek segítik nagykövetként a Bringázz a Munkába (BAM!) kampányt idén ősztől.
A hideg és esős idő miatt valamivel kisebb részvétellel, de számos új belépővel "összességében sikeresen" zajlott le a Bringázz a Munkába kampány tavaszi időszaka - közölte a Magyar Kerékpárosklub.
Tíz kerékpárból álló flottát vásárolt a HVG a vállalat munkatársainak. A saját márkajelzéssel ellátott Csepel Rapid biciklik átadása a Bringázz a munkába! kampány szombati záró rendezvényén volt.
Az életveszélyes, szakmailag hibás, hiányos kerékpáros infrastruktúrákat engedélyező Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) biciklis jogosítványt vezetne be a biciklis gyerekeknek, ezzel kapcsolatban azonban számos kritika megfogalmazható – olvasható a Criticalmass.hu oldalon.
Legalább 35 ezren vettek részt a Critical Mass (Kritikus Tömeg) mozgalom szombati felvonulásán Budapesten.
Rendhagyó országos téli kampányt indított a Magyar Kerékpárosklub, céljuk eloszlatni a téli bringázás körüli tévhiteket.
Az Emberibb Parkolásért Mozgalom (Empamo) újból nekitámadt a kerékpárosoknak, ezúttal azt állítva, hogy arányaiban több baleset okozói, mint az autósok. Bizonyíték erre nincs, de akciójuk felveti a kérdést: egy szmogtól és zsúfoltságtól terhelt fővárosban milyen célokat kellene kitűznie maga elé egy felelősen gondolkodó autós érdekvédő szervezetnek?
Már eddig is sikeresnek mondható a félidejéhez jutott Bringázz a Munkába (BAM) őszi kampánya: közel tizenkétezer aktív résztvevője több mint húsz millió forint benzinpénzt spórolt és 180 tonna szén-dioxid kibocsátásától kímélte meg a légkört az összesen csaknem egymillió kilométer letekerésével.