#kiskereskedelem

Nagyon fut az Extreme Digital szekere
 

Nagyon fut az Extreme Digital szekere

Közel 30 százalékkal nőtt az első félévben az Extreme Digital Zrt. bevétele 2012. hasonló időszakához képest. Az interneten és hagyományos boltokban egyaránt értékesítő társaság a második félévben többszáz új átvételi pontot hoz létre, ezek egy részénél raktárkészletet is kialakítanak.

hvg.hu hvg.hu

Szociális bort dob piacra a Tesco
 

Szociális bort dob piacra a Tesco

Egy dél-afrikai közösséget támogat a Tesco azzal az akcióval, amelynek során, a közösség szőlőiből készült bort dob piacra októberben. A bor értékesítéséből származó bevételeket az előállító közösségnek adja a hipermarketlánc.

unknown unknown

Mire kell vigyázni a nagy nyári leárazásokban?
 

Mire kell vigyázni a nagy nyári leárazásokban?

Szokatlanul korán kezdődött a nyári árleszállítás a ruházati kereskedelemben – elsősorban a bevásárlóközpontok nyomják már júniusban az akciókat. Érdemes azonban résen lenni, a sok százalékos árengedmények, lehet, hogy semmit sem érnek. A Pénzcentrum trükkvadászata.

hvg.hu hvg.hu

Még mindig jó üzlet szomjúságbiznisz
 

Még mindig jó üzlet szomjúságbiznisz

Az ital-nagykereskedelmi vállalkozások piacára egyre többen léptek be az elmúlt években, a korábbi időszakban elért teljesítményük alapján ez nem is meglepő, igaz, az árbevételük lendületes emelkedése tavalyelőtt megtorpant. Az összesített eredményük is visszaesett, ennek ellenére az eredményük végig a pozitív tartományban maradt.

hvg.hu hvg.hu

Imádják Budapestet a világmárkák
 

Imádják Budapestet a világmárkák

Tavaly Hongkong volt a világ első számú kiskereskedelmi piaca, minden más városnál több kiskereskedőt vonzott – derül ki a CBRE legfrissebb, globális kiskereskedelemről szóló jelentéséből. Budapestre 2012-ben 11 új márka érkezett, így a magyar főváros az 52. helyről a 36.-ra ugrott, megelőzve olyan, nála jelentősebb vásárlóerővel rendelkező városokat, mint Barcelona, Bécs vagy Prága.

hvg.hu hvg.hu

Megnyitott a TV2 webáruháza
 

Megnyitott a TV2 webáruháza

TV2 Shop néven új webáruház indult a TV2 és az Allegroup stratégiai együttműködésének eredményeként. Az oldalon a Grando.hu és Lealkudtuk.hu ajánlatai mellett a TV2 saját márkás termékei is megtalálhatóak.

hvg.hu hvg.hu

Lassan elfogynak az élelmiszerboltok
 

Lassan elfogynak az élelmiszerboltok

Összesen csaknem 20 ezer élelmiszerboltot regisztrált a Nielsen, 2 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban Még mindig elaprózott a bolthálózat: Amíg Magyarországon 10 ezer lakosra tizenkilenc bolt jut, addig például Szlovákiában tizenhét, Csehországban tizenöt, Ausztriában pedig hét.

hvg.hu hvg.hu

Egyre jobban megy a netes kereskedőknek
 

Egyre jobban megy a netes kereskedőknek

Az elmúlt hónapokban több, a piacon meghatározó kiskereskedelmi lánc indította el online áruházát, és várhatóan lesznek követőik. Az érintett szektor a kedvezőtlen gazdasági környezetben is viszonylag jól szerepelt: a cégek száma megtöbbszöröződött az elmúlt években, az összárbevételük is nőtt, és összesítve nyereségessé váltak. A fizetési magatartásuk is javult, ráadásul a bedőlési arányuk alacsonynak mondható.

hvg.hu hvg.hu