#kiskereskedelem


Egyre jobb üzlet az ásványvíz
 

Egyre jobb üzlet az ásványvíz

Ásványvizet hetente több alkalommal is fogyaszt a magyar lakosság, az gyakorlatilag a napi étrend részévé vált. Egy átlagos vásárló háztartás évente mintegy 330 liter, azaz havi mintegy 30 liter ásványvizet visz haza. Hódítanak az ízesített vizek és a vásárlók visszapártolni látszanak a gyártói márkákhoz. Az ásványvíz ezon ritka termékek egyike, amelyek forgalmában csökkent a hipermarketek részesedése.

hvg.hu hvg.hu






Itt vannak a minősített webboltok
 

Itt vannak a minősített webboltok

Beindult a netes áruházal minősítése, a Vedd a neten! webshop-minősítési rendszertől a több mint ötven jelentkezőből 25 webáruház kapta meg a „minősített” jelzőt. A minősített boltok jelentős bizalmi előnnyel indulhatnak a vásárlók pénzéért.

hvg.hu hvg.hu

Az elemzőket meglepte a kiskerforgalom csökkenésének mértéke
 

Az elemzőket meglepte a kiskerforgalom csökkenésének mértéke

A várakozásoknál kevésbé csökkent tavaly a kiskereskedelmi forgalom az MTI által megkérdezett elemzők szerint, akik az idén az eladásoknak a tavalyinál kisebb, 1 százalék alatti mérséklődését várják. A nemzetgazdasági tárca közleményében azt emelte ki, hogy a magyar kiskereskedelem teljesítménye az eurózóna átlagánál és a régióbeli országoknál is kedvezőbb volt.

MTI MTI