#kommunikáció


A top médiacégek felének csökkent a bevétele
 

A top médiacégek felének csökkent a bevétele

Továbbra is az RTL Klub volt a legmagasabb árbevételű és eredményű magyar médiavállalat a tavalyi pénzügyi mutatók alapján. A vezető 30 médiacég többségének csökkent az adózott eredménye. Sokat nyomtak a latban az állami hirdetések.

hvg.hu hvg.hu


Nemzetközi díjat nyert a Holcim kampánya
 

Nemzetközi díjat nyert a Holcim kampánya

A Holcim Hungária Zrt. fenntartható építészetet népszerűsítő kampánya elnyerte idén a világ egyik legrangosabb amerikai kommunikációs folyóirata, a The Holmes Report díját, a Sabre Awards-ot. A Holcim egyetlen magyar döntősként nyert Ingatlan és Építőipar kategóriában.

hvg.hu hvg.hu



A Facebook sokaknak fontosabb a való világnál
 

A Facebook sokaknak fontosabb a való világnál

Van, aki úgy éli meg, hogy a Twitternek köszönheti a munkáját, a szerelmét és a lakását. Más pedig olyan programot használ, ami megakadályozza, hogy internetezzen, mert másként képtelen lenne megállni.

MTI MTI

Öt gigász osztotta fel egymás között a világhálót
 

Öt gigász osztotta fel egymás között a világhálót

Öt cég ugyanúgy osztotta fel egymás között az internetet, mint az 1920-as években a rádió- és a telefonkonszernek az akkoriban létező kommunikációs csatornákat. Facebook, Google, Microsoft, Yahoo, AOL - és a jól bevált módszerek. Ilyen lesz a web húsz év múlva.

Niklasson Katalin Niklasson Katalin


Török Gábor: zavartnak tűnik a kormány
 

Török Gábor: zavartnak tűnik a kormány

A kormány zavartsága egy hatalmi helyzetben lévő politikai erő „iránykeresési válságának” fontos jele lehet, ha a kelleténél sokkal többet foglalkozik ellenfeleivel, és ahelyett, hogy magával és programjával törődne, folyamatosan a másik oldal hibáztatásával önigazol - írja Török Gábor politológus.

hvg.hu hvg.hu