#kritika



Diana hercegnő üldözési mániája még sosem volt ilyen horrorisztikus
 

Diana hercegnő üldözési mániája még sosem volt ilyen horrorisztikus

Pablo Larraín rendezőt nem érdekli, mit jelent a brit monarchia, ahogy az sem, mivel jár az uralkodói szolgálat vagy mi kell az alattvalóknak. Az érdekli, mi kell, ki kell a királyi családnak, de főleg, hogy mit érez az a valaki, aki ezeknek a kívánságoknak alkatilag nem tud eleget tenni. A Spencer képzelt, de brutálisan mély merülés Diana hercegnő pszichéjébe, ahol csak a szorongás és a hányás állandó, a kastély pedig börtön, de a kapaszkodókhoz vezető út talán épp a szomszéd utcában fut. Tíz éve talán elképzelhetetlennek tűnt ez a mondat, de Kristen Stewartnak Oscar-jelölést kellene kapnia. Kritika.

Czeglédi Fanni Czeglédi Fanni











Üt a Toxikoma, de nem oda, ahol a legjobban fájhatna
 

Üt a Toxikoma, de nem oda, ahol a legjobban fájhatna

Herendi Gábor keze alatt ügyesen futnak a sötét anyagok is: ezt bizonyítja a szeptembertől a mozikban is látható Toxikoma. A Szabó Győző drogmemoárja alapján készült filmet mindenképpen érdemes megnézni, még úgy is, hogy nem a legizgalmasabb fókuszt választotta.

Czeglédi Fanni Czeglédi Fanni



Bélsárból, napsugárból: egy fesztivál, amely a béke szigetéből horrorhétvégévé vált
 

Bélsárból, napsugárból: egy fesztivál, amely a béke szigetéből horrorhétvégévé vált

Az emberi ürülékben fetrengés még a legkisebb problémák közé tartozott a rengeteg nemi erőszak, a haláleset, a gyújtogatás, a rombolás és a fosztogatás árnyékában: ez lett minden idők leghíresebb, a békét, a szeretetet és a boldogságot hirdető összejövetele, a Woodstock utódjából. Hogy miért alakulhatott így, azt mesterien mutatja be a Woodstock ’99 című dokumentumfilm.