#kríziskommunikáció

Ahogy a klímaváltozásról beszélünk olyan, mintha spammelnénk
 

Ahogy a klímaváltozásról beszélünk olyan, mintha spammelnénk

Változás, válság vagy katasztrófa? Miért nem hiszünk a tudósoknak, és miért van már elegünk a témából? Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és válságmenedzserrel, az Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozatának elnökével beszélgettünk arról, hogyan is kellene hatékonyan beszélnünk a klímaváltozásról.

Dobos Emese Dobos Emese








Kovács: a közvéleményt nem érdekelte a médiatörvény
 

Kovács: a közvéleményt nem érdekelte a médiatörvény

Kríziskommunikációval kezdtük, és az elmúlt hetekig azzal is folytattuk - mondta az eltelt tíz hónap kormányzati kommunikációjával kapcsolatban Kovács Zoltán a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium szombati nyílt napján. Az államtitkár arról is beszélt, hogy véleménye szerint a magyar közvéleményt alapvetően nem érdekelte a médiatörvény.

MTI MTI