Elképesztően gyorsan tölthető a Lotus új villanyszedánja
A Kínában gyártott Lotus Emeya akár több, mint 400 kW-os töltési teljesítményt is képes felvenni.
A Kínában gyártott Lotus Emeya akár több, mint 400 kW-os töltési teljesítményt is képes felvenni.
Az áramvonalas Luxeed R7 süllyesztett kilincsekkel, de hagyományos visszapillantó-tükrökkel támad.
A Huawei legújabb csuklón viselhető kütyüje szinte pontosan úgy néz ki, mint egy Apple Watch, de annál jelentősen olcsóbb, és az androidos, illetve iOS felhasználókat egyaránt célkeresztbe veszi. Kipróbáltuk az akár 10 napos üzemidejű Watch Fit 3-at.
Riválisainál vékonyabb kialakítással és alacsonyabb tömeggel veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját a relatíve jó áron egész sok mindent, így például 108 megapixeles kamerát kínáló Honor 200 Lite. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban.
Nem sokkal a tisztán elektromos Seal U után megérkezett a középkategóriás kínai SUV áramot és benzint egyaránt kedvelő új verziója, a zöld rendszámos plugin hibrid hajtású Seal U DM-i. Róma környékén vezettük az éppen a magyar gyárát építő BYD legfrissebb újdonságát.
A Kínai Kommunista Párt propagandaosztályának részeként működő Kínai Filmügyi Igazgatóság vezetője és Káel Csaba kormánybiztos filmszakmai együttműködési megállapodást írtak alá közös filmes projektek indításának céljából.
A Hongqi Guoya legfőbb riválisa a Rolls-Royce Ghost és a Mercedes-Maybach S-osztály.
Az 5 méternél jelentősen hosszabb elektromos szedán a Huawei HarmonyOS szoftverét futtatja.
A CATL újfajta akkumulátora minden korábbinál gyorsabb töltéssel teheti vonzóbbá az elektromos autókat.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban Tesla Model 3 és a BYD Seal puttonyos riválisának tekinthető Nio ET5 Touring, mely látványos kínai villanyautó prémium minőséggel és az 1000 kilométeres hatótáv ígéretével kecsegtet.
A közel 5 méter hosszú Mazda EZ-6 tulajdonképpen nem más, mint a komoly múltú Mazda 6 elektromos hajtásláncú szellemi örököse.
A rendkívül alacsony légellenállású MG EX181 kevesebb, mint 2 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A kínai személyautó piacot egyértelműen a BYD dominálja, melyet jelentős távolságból követ a FAW-Volkswagen és a Geely.
A megújult Nio ET7 150 kWh kapacitású új szuperaksiját pár perc alatt ki lehet cserélni a magyar gyártású csereállomáson.
A Niónál nem annyira a hajtáslánc és a felfüggesztés kapcsán szólnak a fanfárok, hanem sokkal inkább a sok-sok milliárd tranzisztorról, a megannyi processzormagról és 8 megapixeles kameráról, a szuperügyes LiDAR-ról és persze a mesterséges intelligenciáról.
A Nio a szupergyors, nagy teljesítményű töltés helyett inkább a még sokkal tempósabb aksicserére esküszik. Németországban testközelből ismerkedtünk meg a kínai cég Magyarországon gyártott szupermodern akkumulátorcsere-állomásával.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Xiaomi megapixel-háború helyett a kiváló objektívekre és finomhangolható rekeszértékre fókuszáló új csúcskészüléke, a tekintélyt parancsoló 14 Ultra.
A Zeekr 001-be a megfelelő 600 kW-os gyorstöltővel percek alatt igen komoly hatótáv “tankolható”.
Kíváncsiak voltunk, hogy miben más, mivel tud többet/kevesebbet egy normál tévénél a Kivi vadonatúj gyerektévéje – jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
Megkezdődött a Nio vadonatúj 150 kWh kapacitású SSB akkumulátorának a sorozatgyártása.