Az ilyen helyszíneken kódolva vannak a konfliktusok az autósok között – videó
Az összes hely, ahol valós vagy vélt előnyre tehet szert egy autós a közlekedésben, könnyen válik csaták színterévé.
Az összes hely, ahol valós vagy vélt előnyre tehet szert egy autós a közlekedésben, könnyen válik csaták színterévé.
A vonal állapota politikai vihart kavart, de végre elkezdődik a felújítás.
Igazságosztót játszott egy kamionos az M0-ás egyik kijáratánál, nem engedte el a szabályosan közlekedő autósokat, egy Suzukit pedig kis híján a szalagkorlátnak szorított.
A válaszadók többsége az 1000 forintos árat tartaná elfogadhatónak, de ennél várhatóan jóval többe kerül majd az egynapos matrica.
Ez az a felújítás, ami addig késett, hogy Lázár János kirúgta a MÁV egyik vezérigazgató-helyettesét, majd ezt követően a tárcája Vitézy Dáviddal is szóváltásba keveredett.
Szombaton és vasárnap a kiskörúti 47-es, 48-as, 49-es villamosok nem közlekednek, a 61-es és 56A villamosok azonban meghosszabbított útvonalon járnak. A 61-es villamos Hűvösvölgy és a Városház tér végállomás között, az 56A villamos pedig Hűvösvölgy és Kelenföld vasútállomás között jár majd.
Ott meg is tapsolnánk érte, de így?
A járattörlések egyes szakértői becslések szerint 132 millió eurós veszteséget jelenthetnek a magyar fapados légitársaság számára.
A rendőrség gyűlésre hivatkozva egyes helyeken megállási tilalmat, máshol időszakos lezárásokat rendelt el.
Egy kicsit kellett volna még várakoznia, mielőtt befordul, de inkább mást választott.
Így működik a rendszer egy német városban, ahol elegük lett, hogy a tizenöt méter hosszú járműveknek kell kerülgetni a szabálytalanul parkoló kocsikat.
Miért nem lehet Budapesten kezdeni a budapesti autóprobléma megoldását? Hogyan állít használható példát London és Prága a magyar fővárosnak? Ki kéne-e árusítsuk a vágányainkat? Van-e autósüldözés, lehet-e dugódíj? Fenntarthatósági podcastunk évadnyitójában Vitézy Dávid volt közlekedési államtitkár és egykori BKK- és BFK-vezér válaszolt az elmúlt hónapok legégetőbb közlekedési kérdéseire és vetítette előre nemzetközi példákon keresztül, hogy jó szakpolitikával milyen szerepe lehetne a tömegközlekedésnek egy fenntartható jövőben.
A városvezetés szerint nem a pénzbeszedés a cél.
Terelést építenek ki a térségben, amiatt lassult le a forgalom
Öt szalagkorlátérintéssel sikerült megfordulnia.
Nem érdemes eljátszani az önkéntes bosszúálló szerepét.
Budapest és Szentendre közötti szakaszon állt meg a forgalom.
Egy férfi holttestét találták meg egy összetört autóban az M5-ös autópálya Budapest felé vezető oldalán, a 18. kilométernél, az úttest mellett - közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság szombaton a police.hu oldalon.
Álláspontjukat azonban sem Lázár János tárcája, sem pedig Vitézy Dávid nem osztja.