Megszólalt az autósoktató, aki az anyósülésről, telefonálva vezetett
Azt mondta, csak 300 métert vezetett így, letett egy tanulót, és míg a következőt felvette, nem ült át a sofőrülésbe.
Azt mondta, csak 300 métert vezetett így, letett egy tanulót, és míg a következőt felvette, nem ült át a sofőrülésbe.
Európai együttműködés alapján razziázik a magyar rendőrség. Közben a Közlekedési Minisztérium emelné a gyorshajtásért kiszabható bírságokat, bár nem jelentősen.
Az éjszakai viharok több vonalon is fennakadásokat okoztak.
A szombat hajnal a repteret sem kímélte, két parkoló repülőben keletkezett kár, a terminálok beáztak, késésekre kell számítani.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium közleménye szerint Budaörs és Érd felbontaná az együttműködést velük és a Volánnal, a budaörsi önkormányzat már megszólalt az ügyben.
Egy váltó körül terjengett füst az Örs vezér terénél.
Mindkét helyszín közelében nagy a torlódás.
A gyerek az apja kocsijával 212-vel ment az autópályán.
Kicsivel több mint két év és több tízmilliárd forint elköltése után végre átadják a Lánchidat a budapestieknek. Végigvettük, honnan indultunk és hova jutottunk.
A Share Now-nak csaknem 100 ezer regisztrált ügyfele van.
Lázár János egy brutális eset miatt újraírná a KRESZ-t, holott az eset mögött nem a rossz szabályozás áll. Van már a fiókban egy évek alatt, széles szakmai konszenzussal összehozott új KRESZ, ám a miniszter egyelőre senkivel nem egyeztet a módosításokról.
Elsősorban a biztonsági öv, illetve a gyermekülések használatát nézik most.
Nagyjából kilencvenes tempóval.
Egész hosszú a lista.
Százból csak három ember elégedett a vasúti járműflottával, a magyarok 35 százaléka szerint viszont „nagyon aggasztó” a műszaki állapot, ami azonnali beavatkozást igényel – derül ki egy friss kutatásból. A mellékvonalak bezárása az emberek 41 százalékának okoz kisebb-nagyobb gondot.
Nyolc kilométeres a torlódás.
Pénteken még úgy volt, hogy kizárólag előre váltott jeggyel vehető igénybe a vasúti mellékvonalak bezárása után a “vonathelyettesítő autóbuszos kiszolgálás”, ez már az éles üzem első napján megváltozott.
Ki ne látott volna már olyan jelenetet, hogy tudomást sem véve a külvilágról, mobilozva lép le a járdáról valaki.