149 km/órával közlekedő autót is mértek az Árpád hídon a rendőrök
242 járműnél mértek sebességtúllépést a péntek éjjeli közlekedésbiztonsági akcióban.
242 járműnél mértek sebességtúllépést a péntek éjjeli közlekedésbiztonsági akcióban.
Nem indult fényesen a nap a vasútnál, a mellékvonalak bezárása után is küszködnek azzal, hogy el tudjanak indítani vonatokat. A bezárást követő hajnalban és reggel szinte semmi nem jött össze.
A sofőr nem tudta, hogyan keveredett fel szemből az autók közé.
Lázár János tárcája vizsgálja az alkoholfogyasztással szembeni zéró toleranciát az autóvezetésben. Az esetleges lazítás még kormányon belül is komoly konfliktust okoz, de vajon mit gondolnak erről az ellenzéki pártok?
Főleg az M1-M0-M5-M43 útvonalon közlekedhetnek a szokásosnál többen.
Nagy a jövés-menés, több órás sorok alakultak ki a határátkelőhelyeken.
A MÁV és a közlekedési minisztérium az ellenállást akarja elkerülni a pár nap alatt végrehajtott vonalbezárásokkal, van olyan érintett önkormányzat, ahol mindenki szabadságon van.
Néhány esetben hosszabb lesz busszal a menetidő, mint a leálló vasúttal – ismerte el a MÁV-Volán csoport, amely viszont azzal vigasztalja az utasokat, hogy a buszok napraforgómezők mellett haladnak majd, és bár kerékpárt nem lehet felvinni rájuk, lesz rajtuk USB-töltő.
Lázár János minisztériuma felülvizsgálná az alkoholfogyasztási szabályokat, Gulyás szerint a kormány mindig a zéró tolerancia mellett állt.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium újságírói kérdésre válaszolva elismerte: valóban fontolgatják, hogy lazítanak a vezetés előtti alkoholfogyasztás szabályozásán.
A levél szerint a mostani gyors döntés közvetlen oka, hogy a miniszter megijedt egy közelmúltbeli kínos balesettől, amelyben járműhiba miatt utasok sérültek meg. Az aláírók szerint az nem perspektíva, hogy adjunk irreálisan olcsó bérletet az embereknek, hogy aztán a kieső bevétel következményeként az utasok bennégjenek a vonatban.
Akkora volt a füst, hogy a vasúti közlekedést teljesen le kellett állítani ezen a szakaszon.
Miért kellett tíz vasútvonalat bezárni? Meddig bírja a MÁV járműparkja az erőn felüli teljesítményt? Miért csak látványpolitikát folytatott a Fidesz a vasúton? Lesz-e valaha repülőalternatíva a vonat nemzetközi szinten? Közéleti podcastunkban utánajártunk, honnan erednek a MÁV problémái és mit okoz az életképes vasút hiánya a magyar társadalomban.
Sokáig állt a forgalom a ceglédi vonalon, amíg a Lajosmizséről a Nyugatiba tartó vonat mozdonyának tüzét eloltották.
Ha más nem, a baleseti statisztikák majd megmutatják, működik-e a koncepció.
A 4-es főutat pedig teljesen lezárták, mert kigyulladt egy kamion.
Párzási időszakban az utakon is aktívabbak az állatok.
A városi légitaxik piaca a következő három évtizedben 150 ezer járművel milliárd dollárosra nőhet a világon. Máshol a légitaxizás már terjed, itthon még gyerekcipőben jár, és most a Forma-1-es nagydíj miatt került megint az érdeklődés középpontjába.
Sokkal összetettebb, és elsősorban negatív hatással van az emberi egészségre az autózás, mint eddig gondolták – hívta fel a figyelmet két francia kutató.