Húsz kilométeres a torlódás az M1-esen
Terelés kiépítése miatt alakult ki a gigadugó.
Nagy a jövés-menés, több órás sorok alakultak ki a határátkelőhelyeken.
A MÁV és a közlekedési minisztérium az ellenállást akarja elkerülni a pár nap alatt végrehajtott vonalbezárásokkal, van olyan érintett önkormányzat, ahol mindenki szabadságon van.
Néhány esetben hosszabb lesz busszal a menetidő, mint a leálló vasúttal – ismerte el a MÁV-Volán csoport, amely viszont azzal vigasztalja az utasokat, hogy a buszok napraforgómezők mellett haladnak majd, és bár kerékpárt nem lehet felvinni rájuk, lesz rajtuk USB-töltő.
Lázár János minisztériuma felülvizsgálná az alkoholfogyasztási szabályokat, Gulyás szerint a kormány mindig a zéró tolerancia mellett állt.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium újságírói kérdésre válaszolva elismerte: valóban fontolgatják, hogy lazítanak a vezetés előtti alkoholfogyasztás szabályozásán.
A levél szerint a mostani gyors döntés közvetlen oka, hogy a miniszter megijedt egy közelmúltbeli kínos balesettől, amelyben járműhiba miatt utasok sérültek meg. Az aláírók szerint az nem perspektíva, hogy adjunk irreálisan olcsó bérletet az embereknek, hogy aztán a kieső bevétel következményeként az utasok bennégjenek a vonatban.
Akkora volt a füst, hogy a vasúti közlekedést teljesen le kellett állítani ezen a szakaszon.
Miért kellett tíz vasútvonalat bezárni? Meddig bírja a MÁV járműparkja az erőn felüli teljesítményt? Miért csak látványpolitikát folytatott a Fidesz a vasúton? Lesz-e valaha repülőalternatíva a vonat nemzetközi szinten? Közéleti podcastunkban utánajártunk, honnan erednek a MÁV problémái és mit okoz az életképes vasút hiánya a magyar társadalomban.
Sokáig állt a forgalom a ceglédi vonalon, amíg a Lajosmizséről a Nyugatiba tartó vonat mozdonyának tüzét eloltották.
Ha más nem, a baleseti statisztikák majd megmutatják, működik-e a koncepció.
A 4-es főutat pedig teljesen lezárták, mert kigyulladt egy kamion.
Párzási időszakban az utakon is aktívabbak az állatok.
A városi légitaxik piaca a következő három évtizedben 150 ezer járművel milliárd dollárosra nőhet a világon. Máshol a légitaxizás már terjed, itthon még gyerekcipőben jár, és most a Forma-1-es nagydíj miatt került megint az érdeklődés középpontjába.
Sokkal összetettebb, és elsősorban negatív hatással van az emberi egészségre az autózás, mint eddig gondolták – hívta fel a figyelmet két francia kutató.
Szerintük a buszokra váltás nem függ össze a hodászi balesettel, amiben több utas is megégett, hanem a jármű- és személyzethiány az oka.
Hét új helyszínre raknak ki sebességmérő dobozokat.
A kocsik kilengése miatt csomagok estek le a csomagtartóról, azok okozták a bajt. Az esetet kivizsgálják.
Az említett mellékvonalak bezárásával kevesebb mint tíz jármű szabadul fel az országban.
A sofőr és a jármű sem volt éppen közlekedésre alkalmas állapotban.