Videó a Kőbányán kigyulladt dízelmozdonyról
Akkora volt a füst, hogy a vasúti közlekedést teljesen le kellett állítani ezen a szakaszon.
Akkora volt a füst, hogy a vasúti közlekedést teljesen le kellett állítani ezen a szakaszon.
Miért kellett tíz vasútvonalat bezárni? Meddig bírja a MÁV járműparkja az erőn felüli teljesítményt? Miért csak látványpolitikát folytatott a Fidesz a vasúton? Lesz-e valaha repülőalternatíva a vonat nemzetközi szinten? Közéleti podcastunkban utánajártunk, honnan erednek a MÁV problémái és mit okoz az életképes vasút hiánya a magyar társadalomban.
Sokáig állt a forgalom a ceglédi vonalon, amíg a Lajosmizséről a Nyugatiba tartó vonat mozdonyának tüzét eloltották.
Ha más nem, a baleseti statisztikák majd megmutatják, működik-e a koncepció.
A 4-es főutat pedig teljesen lezárták, mert kigyulladt egy kamion.
A városi légitaxik piaca a következő három évtizedben 150 ezer járművel milliárd dollárosra nőhet a világon. Máshol a légitaxizás már terjed, itthon még gyerekcipőben jár, és most a Forma-1-es nagydíj miatt került megint az érdeklődés középpontjába.
Sokkal összetettebb, és elsősorban negatív hatással van az emberi egészségre az autózás, mint eddig gondolták – hívta fel a figyelmet két francia kutató.
Szerintük a buszokra váltás nem függ össze a hodászi balesettel, amiben több utas is megégett, hanem a jármű- és személyzethiány az oka.
Hét új helyszínre raknak ki sebességmérő dobozokat.
A kocsik kilengése miatt csomagok estek le a csomagtartóról, azok okozták a bajt. Az esetet kivizsgálják.
Az említett mellékvonalak bezárásával kevesebb mint tíz jármű szabadul fel az országban.
A sofőr és a jármű sem volt éppen közlekedésre alkalmas állapotban.
A repteret hétfőn zárták le tűz miatt.
Van, aki semmiből nem tanul: pont a rendőrök előtt kezdett többkörös driftbe egy körforgalomban egy BMW-s.
A jegyértékesítési rendszer karbantartása miatt szünetel a vasúti jegyértékesítés.
A Magyar Nagydíj miatt forgalmi változásokra kell készülni az M3-as autópályán Budapest és Mogyoród között.
Több autó is ütközött Székesfehérvár közelében az M7-es autópályán. A dugó vége a Velencei-tóig ér.
A lassító sávon halad a forgalom az 52-es kilométernél, a nézelődők miatt a másik pályán is torlódás van.
Párzási időszakban az utakon is aktívabbak az állatok.
Toborzókampány zajlik a BKV-nál, amelynek keretében belépési bónuszt fizetnek az újonnan csatlakozóknak és az őket ajánlóknak is.