Ismét megváltozik a közlekedés a Blaha Lujza tér környékén
Jövő héttől a belső helyett csak a külső sávokat használhatják az autósok a Rákóczi úton.
Jövő héttől a belső helyett csak a külső sávokat használhatják az autósok a Rákóczi úton.
Alaposan megváltozik a forgalmi rend a belvárosban, a BKK járatok útvonala is változik.
A Fiumei útra, Siófokra és Veszprémbe vitt sérültek többsége már hazatérhetett.
A magyar rendszámú busz átszakította a szalagkorlátot és az autópálya-felüljáró hídpillérének ütközött. Sok a sérült, zajlik a helyszínelés és a műszaki mentés, hosszú időre leáll a forgalom a Budapest felé vezető oldalon.
Egy silverstoni üzemben megkezdték az oldtimer Bentley-k és Rolls Royce-ok áramosítását, azaz a klasszikus járművekbe elektromos motort építenek. A legtöbb kocsi az 1960-as évekből származik.
Hiába a sok útfelújítás, a kátyúprobléma jelentős. Mosonmagyaróvár környékén mécsesekkel hívták fel rá a figyelmet.
Nagy sebességgel áthajtott a piroson egy autó, a sofőrnek a zebrán áthaladó gyalogos miatt félre kellett rántania a kormányt.
Az augusztus 13-15-i hétvégén csak belépésre lehet használni a kisebbik röszkei határátkelőt, így a nagyobbik átkelővel együtt összesen 13 sávon léphetnek be az utasok Szerbiából Magyarországra.
Egy új kutatás szerint jóval kisebb lehetne a karbonlábnyomunk, ezt a járvány alatt több hazai háztartás is bizonyította, bár leginkább azzal, hogy nem ültek annyit autóba.
Az elmúlt másfél évben 120 alkalommal fordult elő, hogy egy kocsi fennakadt a pálya zárt részén.
Az utat csak néhány hete adták át.
Magánvállalkozók segítettek megoldani a helyzetet.
Többen rászóltak, rá is dudáltak, de nem zavartatta magát.
Három autóval ütközött egy traileres kisteherautó, majd átszakította a szalagkorlátot.
Az erős forgalom mellett baleset is lassítja a közlekedést. Nem sokkal jobb a helyzet az M5-ösön és az M7-esen sem.
A hónap végéig szünetel a közlekedés.
Ismertették a legfontosabb tudnivalókat.
Világelsőnek mondja Németországot a berlini közlekedési minisztérium abban, hogy július vége óta törvény teszi lehetővé az önvezető autók forgalmát közterületeken.
Hiába tűnik nagyon drágának az átlagosan 450, néhány benzinkúton már 500 forintos üzemanyag, és hiába nálunk nő a leggyorsabb ütemben a benzinár, még mindig nem értük el azt a lélektani határt, amin túl már többen választanák a tömegközlekedést. Mióta vége a lezárásoknak, egyre több benzin fogy, teljesen függetlenül az árak változásától, és a forgalomban lévő autók száma is egyre nő, hiába ugrott meg látványosan az új autók ára.
Kidőlt fák akadályozzák a vonatközlekedést.