Megkezdődött az eddiginél is nagyobb Bentley Bentayga gyártása
A 18 centiméterrel megnyújtott új kivitel hátsó ülésein helyet foglalók lábtere minden korábbinál hatalmasabb.
A 18 centiméterrel megnyújtott új kivitel hátsó ülésein helyet foglalók lábtere minden korábbinál hatalmasabb.
A dél-koreai gyártó újdonsága méret tekintetében valahova a Mercedes E-osztály és S-osztály közé ékelődik be.
A lényegében teljesen hangtalan suhanást biztosító kékvérű brit luxusautó hatótávja meghaladja az 500 kilométert.
A General Motors prémiummárkája ezúttal a Rolls-Royce-ot és a Maybachot veszi célkeresztbe.
A nyújtott tengelytávú és szinte szalonállapotú luxusautóban egy 6 literes motor rejtőzik.
A közelben békésen csordogáló Ipoly hullámai nagyobb zajt csapnak, mint amennyit eddig hallhattunk arról az ipolytölgyesi üzemről, ahol Aston Martinok, Lamborghinik és Range Roverek nemes alkatrészei készülnek. A Monónál jártunk.
A 300 lóerős luxuslimuzin átlagfogyasztása alig haladja meg a 6 litert.
Ilyen az, amikor a rideg bukócső és a puha bőrülések remekül megférnek egymás mellett.
Íme a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják a biturbó V8 503 lóerős teljesítményét.
Immár itthon is rendelhető az M GmbH első plugin hibrid modellje, a 653 lóerővel startoló, alapáron világító vesés XM.
A brit márka zöld rendszámos hatalmas SUV-ja az eddiginél is jobban gyorsul.
Az első körben elérhető tisztán elektromos i7-es után megérkeztek a konzervatívabb hajtásláncú kivitelek is.
A bajor gyártó új SUV-ja az első plugin hibrid hajtásláncú szupersportos M-es modell.
A kékvérű brit luxusmárka kisebbik szedánjának motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A Citroënből a közelmúltban kivált luxusmárka legkisebb modellje kívül-belül megújult, elektromos változata pedig erősebb és nagyobb hatótávú lett.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
Az idő kerekét három évtizeddel visszatekerő modernizált S-osztály teljesítménye bőven 600 lóerő feletti.
A szupersportos olasz szabadidő-autó V12-es motorja bőven több mint 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A Bentley Bentayga S nem kér elnézést, minden sebességtartományban hatalmasat lép.
A fideszes politikus exneje milliós táskát is villantott.