A valaha készült legerősebb Audiként jön az új elektromos A8
Az új zászlóshajó modell az RS6 Performance-nál és az RS E-Tron GT-nél is nagyobb teljesítményűnek ígérkezik.
Az új zászlóshajó modell az RS6 Performance-nál és az RS E-Tron GT-nél is nagyobb teljesítményűnek ígérkezik.
A világ leggazdagabb emberének vállata évek óta rekordnyereségeket könyvel el.
Az EX90 csúcsmodelljében nincs sok ülés, cserébe viszont pezsgőhűtőt is kapnak a legnagyobb kényelmet élvező utasok.
A bajor gyártó leleplezte a 7-es sorozat új elektromos csúcsmodelljét.
Testközelből ismerkedtünk meg az első olyan Mercedes-Maybach modellel, melyben már nincs belső égésű motor. A Mercedes-Maybach EQS 680 SUV minden korábbinál csendesebb utastérrel, és már-már földöntúli luxussal kényeztet.
A "villámgyorsan húzódj le előlem" jegyében fogant, sokakat egyenesen elrettentő külső mögött politikailag teljesen korrekt zéró emissziós technika rejtőzik, és akkor a high-techtől tocsogó luxus utastérről még nem is beszéltünk. Kipróbáltuk az i7-es BMW-t.
A dobozformájú terepjáró bőven 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Átszámítva 758,5 millió forintért lelt gazdára egy pár Air Jordan.
A másik továbbra sincs meg, de az kiderült, hogy a cipő igazából "csak" 3,3 milliót ér az ügyészség szerint.
Baltával faragott szögletes formaterv, a szocialista luxus jegyében fogant tágas utastér és egy közel 8 literes benzinmotor.
A közel 1500 Nm nyomatékú sportszedánnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Okos trükkökkel növeli a hatótávot az EQS SUV olcsóbb kistestvére, melyben már-már álmosító csendben és igen kényelmes utazásban lehet részünk. Teszten a legújabb német luxus villanyterepjáró, az EQE SUV.
Felvarrták a lágyhibrid Mercedes-Maybach szabadidő-autó ráncait, íme a legújabb kivitel.
Mostantól a stuttgarti gyártó legnagyobb SUV-jának összes kivitelében lágyhibrid hajtáslánc található.
A legdrágább jegyek árát akár két részletben is ki lehet fizetni.
A 6 literes benzinmotorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
Ki mondta, hogy a tárgyalóteremben nem lehet divatbemutatót tartani?
Itt a megoldás azok számára, akik a kékvérű brit gyártó SUV-ját alaphelyzetben esetleg túlságosan visszafogott karakterűnek találják.
Pompa és ragyogás: a lisszaboni múzeumban megtekinthető többek közt az a hat ló által húzott hatalmas hintó, melyet 1957-ben II. Erzsébet királynő használt.
A titokzatos újdonságról egyelőre szinte csak annyit lehet tudni, hogy a Comói-tó partján fog bemutatkozni.