Meg kell szokni a Magyarországra érkező kínai cég új villanyautójának külsejét
Az akár 6 személynek kényelmes utazást biztosító újdonság egy feltöltéssel több mint 800 kilométert képes megtenni.
Az akár 6 személynek kényelmes utazást biztosító újdonság egy feltöltéssel több mint 800 kilométert képes megtenni.
Immár hazánkban is rendelhető a DS Automobiles felfrissített plugin hibrid modellje.
843 hibrid lóerő a valaha készült legnagyobb teljesítményű Mercedes-AMG-ben, melynek BMW kihívója elektromos rásegítés nélküli 625 teljesen őszinte lóerőt szabadít rá az aszfaltra. GT 63 S E Performance vs. M8 Competition Gran Coupé – a nagy összecsapás.
A 18 centiméterrel megnyújtott új kivitel hátsó ülésein helyet foglalók lábtere minden korábbinál hatalmasabb.
A dél-koreai gyártó újdonsága méret tekintetében valahova a Mercedes E-osztály és S-osztály közé ékelődik be.
A lényegében teljesen hangtalan suhanást biztosító kékvérű brit luxusautó hatótávja meghaladja az 500 kilométert.
A General Motors prémiummárkája ezúttal a Rolls-Royce-ot és a Maybachot veszi célkeresztbe.
A nyújtott tengelytávú és szinte szalonállapotú luxusautóban egy 6 literes motor rejtőzik.
A közelben békésen csordogáló Ipoly hullámai nagyobb zajt csapnak, mint amennyit eddig hallhattunk arról az ipolytölgyesi üzemről, ahol Aston Martinok, Lamborghinik és Range Roverek nemes alkatrészei készülnek. A Monónál jártunk.
A 300 lóerős luxuslimuzin átlagfogyasztása alig haladja meg a 6 litert.
Ilyen az, amikor a rideg bukócső és a puha bőrülések remekül megférnek egymás mellett.
Íme a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják a biturbó V8 503 lóerős teljesítményét.
A brit márka zöld rendszámos hatalmas SUV-ja az eddiginél is jobban gyorsul.
Az első körben elérhető tisztán elektromos i7-es után megérkeztek a konzervatívabb hajtásláncú kivitelek is.
A kékvérű brit luxusmárka kisebbik szedánjának motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A Citroënből a közelmúltban kivált luxusmárka legkisebb modellje kívül-belül megújult, elektromos változata pedig erősebb és nagyobb hatótávú lett.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
Az idő kerekét három évtizeddel visszatekerő modernizált S-osztály teljesítménye bőven 600 lóerő feletti.
A szupersportos olasz szabadidő-autó V12-es motorja bőven több mint 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
Hétüléses és akár 600 ezer dollárra is felszökhet az ára az egyik legextrémebb gyártó, a Rezvani újdonságának.