Dízel és plugin hibrid változatokban is támad a vadonatúj 7-es BMW
Az első körben elérhető tisztán elektromos i7-es után megérkeztek a konzervatívabb hajtásláncú kivitelek is.
Az első körben elérhető tisztán elektromos i7-es után megérkeztek a konzervatívabb hajtásláncú kivitelek is.
A kékvérű brit luxusmárka kisebbik szedánjának motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A Citroënből a közelmúltban kivált luxusmárka legkisebb modellje kívül-belül megújult, elektromos változata pedig erősebb és nagyobb hatótávú lett.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
Az idő kerekét három évtizeddel visszatekerő modernizált S-osztály teljesítménye bőven 600 lóerő feletti.
A szupersportos olasz szabadidő-autó V12-es motorja bőven több mint 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A Bentley Bentayga S nem kér elnézést, minden sebességtartományban hatalmasat lép.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
Arról nem is beszélve, hogy a normál autók is annyira drágák lettek, hogy sokan átkacsingatnak a prémium modellek felé, amiből legalább van kínálat.
Vázoljuk hogyan festene a közelmúltban leleplezett Bentley Mulliner Batur nyitható tetejű és praktikus verziója.
Megérkezett a brit márka Flying Spur modelljének legsportosabb új kivitele, a Speed.
Ha esetleg túl nagy a normál Range Rover és egy kicsit sportosabb hangvételre vágyunk, akkor érdemes egy pillantást vetni az új testvérmodellre, melyben több magyar fejlesztés is található.
Ha már unalmas a német szentháromság SUV felhozatala, a Bentley Bentaygát és a Rolls-Royce Cullinant pedig azért már picit túlzásnak találjuk, akkor pontosan nekünk készült az egyedi stílusával és jó néhány magyar fejlesztésével hódító teljesen új Range Rover.
A több mint 650 lóerős újdonság csúcsmodelljébe 150 kWh kapacitású akkumulátor kerül.
A korábbiaktól jelentősen eltérő külsőt kapott újdonság bőven több mint 700 lóerős teljesítményű.
Egy német luxusszedán azokból az időkből, amikor még nem az volt a kérdés, hogy hány turbó van a motoron, hanem, hogy van-e rajta egyáltalán.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a G-osztály gyári külsejét, illetve teljesítményét.
Az új luxusszedán hibrid V6-os, V8-as és W12-es erőforrással rendelhető.
A német gyártó az EQE SUV-nak elsőként az utasterét tárta közszemlére.
A Bentayga földöntúli luxussal kényeztető új verziója az eddigi modellénél 18 centiméterrel nagyobb tengelytávolsággal rendelkezik.