Magyarországon a Mercedes legnagyobb elektromos divatterepjárója
Megkezdődött az 50 millió forint feletti alapárú EQS SUV hazai forgalmazása.
Megkezdődött az 50 millió forint feletti alapárú EQS SUV hazai forgalmazása.
Motorizált ajtónyitás/csukás, Swarovski kristályos fényszóró, tetőből lenyíló 8K kijelző, 35 hangszórós Bowers & Wilkins hifi az elsőként tisztán elektromos változatban elérhető hetedik generációs 7-es BMW-ben, mely a "forwardizmus" jegyében most hazánkba is megérkezett.
A Pininfarina Battista kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Nem feltétlenül kell Dubajig autóznunk akkor, ha igazán különleges és ritka autócsodákkal ismerkednénk meg közvetlen testközelből.
A bajor gyártó új luxuslimuzinja háromféle hajtáslánc-technológiával készül.
Az osztrák olajipari cég Pest megyei töltőállomásán egyszer csak felbukkant két ősrégi és méregdrága Rolls-Royce.
Ilyen az, amikor a sportosság és az elegencia kéz a kézben jár egymással egy 90-es évekbeli Porsche esetében.
A Stellantis francia prémiummárkája elérkezettnek látta az időt az 5 éve debütált szabadidő-autó ráncainak felvarrására.
Az első tulajdonos által eladásra kínált S-osztály egy hamisítatlan V8-as időgép, mely egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
A GLS két turbóval megspékelt 4 literes V8-as motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az USA egyik leggazdagabb államának garázsaiban jelentős számban állnak az autóritkaságok.
Immár hazánkban is rendelhető a bajor márka legnagyobb SUV modelljének felfrissített új változata.
Az Escalade-be egy akár a jelenleginél kétszer nagyobb hengerszámú erőforrás is kerülhetett volna.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú sportos új csúcsmodell hivatalos leleplezésére.
Itt a megoldás azok számára, akik egy az átlagnál kicsit sportosabb Flying Spurt állítanának be a garázsukba.
Az újdonságnak nemcsak szigorúbb lett a megjelenése, hanem egyben a teljesítményét is feljebb pöckölték.
Ha így haladunk, akkor az S-osztályos Maybach alapára idővel a 100 millió forintot is elérheti.
Bőven vannak, akiknek a régi jobban tetszett, de olyanok is szép számmal akadnak, akiknek bejön az új design.
Ennek a remek egészségi állapotnak örvendő régi luxusautónak nem a fogyasztása, hanem a lökettérfogata 6 liter.
A négykarikás gyártó új zászlóshajó kategóriás SUV-jában már nem lesz 8 hengeres motor.