Nem villany, hanem benzin fronton újít a BMW
A bajor gyártó új hajtásláncokat vezet be a 2-es széria különböző modelljeiben.
A bajor gyártó új hajtásláncokat vezet be a 2-es széria különböző modelljeiben.
A zöld rendszámos autók tulajdonosai egy sor kedvezményre jogosultak, azonban fontos tudni, hogy attól, mert egy autón ott a hibrid felirat, még nem biztos, hogy meg is kaphatja a különleges hatósági jelzést.
Összeeresztettük egymással a nemrégiben alaposan felfrissített S-Crosst a megújulás előtt álló Vitarával, és megnéztük, hogy körülbelül hasonló áron mit kínál a közelmúltban ráncfelvarrt Duster.
Éppen csak megérkezett a felújított S-Cross, máris a rajtvonalon áll a felfrissített Vitara.
A downsizing jegyében 401 köbcentiméterrel kisebb motor kerül az 520i-be, de szerencsére nem nálunk.
A korábbinál sokkal vállalhatóbb külsővel, frissített műszerfallal, jól ismert lágyhibrid hajtással és félig-meddig elhagyott SX4 jelzéssel támad a japán gyártó Magyarországon készülő legújabb modellje. Zsámbékon vezettük az új S-Cross-t.
A full felszereltségű, automata váltós és összkerékhajtású S-Crossnak alaposan megkérik az árát.
Most már a gyártó sem titkolja, hogy pontosan melyik új modelljéről hull le a lepel a héten.
Az elődjénél drágább új crossover első körben lágyhibrid, később normál hibrid változatban lesz kapható.
A japán kisautó sportváltozata egyrészt kicsit jobban mutat így, másrészt a menetdinamikája is javult valamelyest.
A modernizált csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A négykarikás német gyártó közel 9 évtized után támasztja fel a patinás luxusmárkát.
Már nem kell sokat várnunk a japán gyártó új szabadidő-autójának hivatalos leleplezésére.
Az Esztergomban gyártott népszerű kompakt szabadidő-autó ára 100 ezer forinttal emelkedett.
A stuttgarti gyártó mostantól modernizált dízel hajtáslánccal kínálja a középkategóriás SUV-ot.
A hibrid Suzukik az utóbbi időkben teljesen elárasztották a piacot: kétféle lágyhibrid, egy normál hibrid és egy tölthető hibrid hajtáslánc található a japán gyártó kínálatában. Megnéztük milyen a gyakorlatban az álruhás Toyotának tekinthető csúcsmodell és a kistestvére.
Az 5,24 méter hosszú fullextrás SUV-ból mindössze 100 példány fog készülni.
Itt a megoldás azok számára, akik az S-Klasse esetében nem elégednek meg 6 hengeres motorral.
Az olasz gyártó ennél stílusosabban nem is ünnepelhetné meg az eredeti Countach 50. születésnapját.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt láttak napvilágot a 21. századi Countach-t teljes egészében megmutató felvételek.