Mennyi magyar lájkot törölt a Facebook? Itt a válasz
Ezres nagyságrendben csökkent a legnépszerűbb magyarországi Facebook-oldalak rajongói mutatójának száma a Facebook nagy tisztogató akciója után.
Ezres nagyságrendben csökkent a legnépszerűbb magyarországi Facebook-oldalak rajongói mutatójának száma a Facebook nagy tisztogató akciója után.
Csütörtökön törli az inaktív felhasználók által adott lájkokat a Facebook, az érintett facebookozókat ezután nem számolják majd bele az oldalak rajongói táborába.
Látványosan csökkenhet a népszerű Facebook-oldalak rajongóinak száma, a közösségi oldal ugyanis jövő héttől "leszámolja" az inaktív felhasználókat.
Bár azt hinnénk, hogy a hozzánk közel állók jól ismernek bennünket, kiderült, hogy a számítógép ügyesebb, ha a Facebook-lájkjaink alapján kell következtetéseket levonni a személyiségünkről. 150-nél több lájk elemzésével a Cambridge-i Egyetem kutatói által használt program a családtagjainknál is jobban meg tudta ítélni a tulajdonságainkat.
Meglepő kijelentést tett Mark Zuckerberg, a "nem tetszik" gombot a kezdetektől kategorikusan ellenző Facebook-vezér szerint mostanában erősen gondolkodnak a funkció bevezetésén.
Ősztől vége az olyan akcióknak, amelyek egy Facebook-oldal lájkolásáért cserébe férhettünk hozzá egy nyereményjátékhoz, egy cikkhez vagy más tartalomhoz.
Shakira büszkélkedhet a legtöbb lájkolóval a Facebookon, jelenleg majdnem 101 millió rajongója van. Ezzel sikerült Justin Biebert és Lady Gagát is megelőznie.
A felhasználók által sokat emlegetett “big like” is elérhető a Facebook üzenetküldésében. További újdonság, hogy rövid videoüzeneteket is küldhetnek egymásnak a felhasználók.
Egy hamis like miatt perli a Facebookot egy amerikai férfi, aki saját bevallása szerint nem "tetszikelte" az USA Today gasztro rovatát.
A HVG Facebook oldalát már százezren lájkolják. Örömünkben táncra perdültünk.
A startup ötletek továbbélésének elengedhetetlen feltétele a közösségi oldalakon való "terjedés", s ahogy az lenni szokott, az első ezer rajongó begyűjtése a lgnhezebb. A Startupdate blog ebben segít.
A norvég “lájkért szex” projekt után szabadon egy szegedi kocsma pultoslánya szállt harcba a lájkokért.
Egymillió Facebook "lájkért" hajlandó lefeküdni egy norvég fiúval egy lány. Még péntek este meglett az egymillió lájk.
Mit tehet a munkáltató, ha munkavállalói munkaidőben is a közösségi oldalakon lógnak? És mi a helyzet az itt megosztott, a munkáltatót érintő tartalmakkal? Kártyás Gábor blogbejegyzése.
Valóban tetszenek ismerőseinknek a feltöltött fotóink vagy csak gúnyolódnak rajtunk? Tényleg érdeklődnek a lájkolt márka iránt a felhasználók vagy csak az aktuális ajándéktárgyra pályáznak? A lájkolás pszichológiájáról végzett kutatásban a KÜRT Akadémia új online kommunikációs képzésének közösségimédia-szakértője, Varga Ákos 10 különálló motivációs csoportot különböztet meg.
Független elemzői adatok szerint a Facebook belekezdett a nagytakarításba, és elkezdte törölni a fiktív felhasználókhoz tartozó lájkolásokat.
Még az 1 milliárdhoz közelítő tagságánál is nagyobb hatással van a webre a Facebook. A tízezer leglátogatottabb oldal vizsgálatából kiderül: a webszájtok fele kapcsolódik valamilyen módon a közösségi szolgáltatáshoz.
A Facebook meglehetősen tágan értelmezi az "aktív" felhasználó fogalmát - aki lájkol egy akármilyen weboldalt, már aktívnak számít, nem is kell a közösségi oldalra belépni, hogy bekerüljön az aktív kategóriába.
Nem fáradnak bele a Facebookba azok, akik régóta – 2004-es megalapítása óta - felhasználói a közösségi portálnak, nem unnak bele a képek felrakásába, a hétvégi programok egyeztetésébe vagy éppen a véletlen gondolatok továbbításába – állapította meg egy pénteken ismertetett felmérés.
Nincs nagyobb aljasság, mint beteg, kiszolgáltatott gyermekek nevével, fotójával, nehéz helyzetével, az emberek segíteni akarásával és jóhiszeműségével visszaélve csalni.