Melyik volt a világ legelső sörreklámja?
Az első sörreklám az 1864-es évből származik, amikor az Amoskeag nevű sörét promotálta a gyártója Manchasterben - olvasható a Pivo blogon.
Az első sörreklám az 1864-es évből származik, amikor az Amoskeag nevű sörét promotálta a gyártója Manchasterben - olvasható a Pivo blogon.
Egyre nagyobb szerephez juthat a városok márkákhoz hasonló kezelése a kelet-közép-európai régióban, mivel „posztkommunista egzotikummal” ma már nem lehet turizmust építeni – mondta Németh Bálint, az AERA Property and Destination ügyvezető igazgatója egy konferencián kedden Budapesten.
Egy amerikai ruhagyártó felhívást tett közzé, hogy megtalálja, kinek van a legjobb feneke széles e vidéken. Jelentkezőkben nincs hiány, az üzlet pedig virágzik.
Az Urbanlegends.hu legutóbbi bejegyzésében a szóbeszédmarketing témakörét járja körbe, vagyis azt, hogyan gazdagodjunk meg mások fecsegésből.
Együttműködésre van szükség bormarketingben ahhoz, hogy az évi több mint hárommillió hektoliter forgalmú magyar bor fennmaradjon – jelentette ki Tornai Tamás, a Magyar Szőlő- és Bortermelők Szövetségének (MSZBSZ) elnöke. Az újonnan alakult Közösségi Bormarketing Kft. bemutatása alkalmával az elnök hangsúlyozta: azért van szükség az együttműködésre a bormarketingben, mert ha a borimport eléri az 50 százalékot, akkor ellehetetlenül a magyar borászat.
Egy farmermárka igazán szellemes és szórakoztató ötlettel hirdeti új kollekcióját: a webes felhasználók egerük segítségével mozgathatják, vetkőztethetik a kampány főszereplőjét, egy rendkívül szimpatikus úriembert.
A Webisztán blog szerzője szerint a magyar mobilszolgáltató cégek képtelenek kommunikálni a közösségi mádiában.
Ugyan receptre kapható gyógyszereket tilos reklámozni, azt a törvény nem tiltja, hogy a gyógyszermarketingesek apró ajándékokkal, nem direkt reklámokkal halmozzák el az orvosokat. Egy blog összegyűjti a legvadabb ötleteket.
Idén karácsonyra a lisszaboni repülőtér és a portugál nemzeti légitársaság különleges meglepetéssel kedveskedett a gépükhöz siető turistáknak. Úgy érezték, hogy a fedélzeten ilyenkor általában megszokott mikuláscsokin kívül valami kivételes élménnyel lepik meg utasaikat. Így sikerült a meglepetés.
Az Online marketing blog szerzője úgy véli, kezd nálunk is elterjedni a közösségi bulvár. Egyre több ember jelöl be ismeretlenül hírességeket, csak azért, hogy bepillanthasson az adott sztár magánéletébe.
A világ legismertebb, legnépszerűbb sportolói hatalmas pénzt keresnek. De nem csak a fizetésük és a bónuszaik csillagászatiak, hanem azok az összegek is, amelyekre szponzori szerződésekből vagy vállalkozásaikból tesznek szert. Íme, a világ 15 mostanság legjobban kereső sportolója, s gazdagságuk forrása.
Egyedi ötlettel állt elő a világ egyik legnagyobb személyiszámítógép-gyártója. Buszok illetve villamosok lehajthatós üléseit alakították át laptopokká, bizonyítva, mennyire masszívak az általuk gyártott termékek - olvasható az ADrenalin blogon.
Az aktív internetezők 90 százaléka elolvassa az érdekes tárgyú jóváhagyott e-mail reklámüzeneteket, a személyes megszólítás azonban nem minden esetben jelent előnyt – többek között ez derült ki a KutatóCentrum E-Mail Marketing Reportjából.
Nemük és koruk alapján elemzi a vásárlók viselkedését egy magyar fejlesztésű arcfelismerő szoftver. Az új technológia az adatvédelmi biztos figyelmét is felkeltette.
A mikro-, kis- és közepes vállalkozások mindössze egyharmada (32,8 százalék) folytat tudatos marketingtevékenységet, éves szinten átlagosan a forgalmuk 4 százalékát fordítva rá. Az eredmények elemzéséből világosan kitűnik, hogy azok a mikrovállalkozások és kkv-k, amelyek marketingeznek, nagyobb éves forgalomra számíthatnak, mint azok, amelyek nem.
Ha egyébként nem figyelnénk, akkor is nyilvánvaló lenne, mikor van premierje a színészeknek, mert olyankor valahogy jóval megengedőbbek, ha interjúkról, fotózásokról van szó. Az új film vagy színpadi darab érdekében lekerülhet néhány ruhadarab, de jöhet a nyálcsere is, ha attól nagyobb a nézettség.
Bevásárlás előtt jobb, ha nem nassolunk csokoládét vagy más édességet, mert ilyenkor hajlamosabbak vagyunk magasabb árat fizetni - ezt első ízben sikerült bizonyítani német kutatóknak.
A Habitat bútoráruházlánc bocsánatot kért azért, mert korábban arra használta fel az iráni tüntetést, hogy az eseménnyel kapcsolatos twitteres hozzászólásaiban saját termékeit reklámozza.
Magyarországon évente úgy 3,5 millió hektoliter bor készül, aminek 70 százalékát mi magunk eresztjük le a torkunkon. Az utóbbi években azonban növekszik az import is, ami eléri az évi 200-400 ezer hektolitert. Ha a borászaink nem akarnak visszafejleszteni, akkor szükség van a magyar bor vásárlásának ösztönzésére itthon és külföldön egyaránt. Ez pedig hatékony marketingstratégiát kíván. Megnéztük, miféle elképzelések vannak a magyar bor jobb eladására.
A reklámszakma számára kiemelt érdeklődésre számot tartó témákból szemezgetnek az április 29-i esemény szervezői.