#marketing


Vége a posztkommunista egzotikumnak, városmárkák kellenek
 

Vége a posztkommunista egzotikumnak, városmárkák kellenek

Egyre nagyobb szerephez juthat a városok márkákhoz hasonló kezelése a kelet-közép-európai régióban, mivel „posztkommunista egzotikummal” ma már nem lehet turizmust építeni – mondta Németh Bálint, az AERA Property and Destination ügyvezető igazgatója egy konferencián kedden Budapesten.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu



Tovább folyik a harc a borászati marketingpozíciókért és pénzekért
 

Tovább folyik a harc a borászati marketingpozíciókért és pénzekért

Együttműködésre van szükség bormarketingben ahhoz, hogy az évi több mint hárommillió hektoliter forgalmú magyar bor fennmaradjon – jelentette ki Tornai Tamás, a Magyar Szőlő- és Bortermelők Szövetségének (MSZBSZ) elnöke. Az újonnan alakult Közösségi Bormarketing Kft. bemutatása alkalmával az elnök hangsúlyozta: azért van szükség az együttműködésre a bormarketingben, mert ha a borimport eléri az 50 százalékot, akkor ellehetetlenül a magyar borászat.

hvg.hu hvg.hu

Hogyan lehet vetkőztetni egérrel? - fotó, videó
 

Hogyan lehet vetkőztetni egérrel? - fotó, videó

Egy farmermárka igazán szellemes és szórakoztató ötlettel hirdeti új kollekcióját: a webes felhasználók egerük segítségével mozgathatják, vetkőztethetik a kampány főszereplőjét, egy rendkívül szimpatikus úriembert.

hvg.hu hvg.hu


Gyógyszermarketing: ajándékok mindenütt
 

Gyógyszermarketing: ajándékok mindenütt

Ugyan receptre kapható gyógyszereket tilos reklámozni, azt a törvény nem tiltja, hogy a gyógyszermarketingesek apró ajándékokkal, nem direkt reklámokkal halmozzák el az orvosokat. Egy blog összegyűjti a legvadabb ötleteket.

hvg.hu hvg.hu

Gerilla tánc a lisszaboni repülőtéren
 

Gerilla tánc a lisszaboni repülőtéren

Idén karácsonyra a lisszaboni repülőtér és a portugál nemzeti légitársaság különleges meglepetéssel kedveskedett a gépükhöz siető turistáknak. Úgy érezték, hogy a fedélzeten ilyenkor általában megszokott mikuláscsokin kívül valami kivételes élménnyel lepik meg utasaikat. Így sikerült a meglepetés.

hvg.hu hvg.hu


Miből gazdagodnak a leggazdagabb sportolók? – adatok, fotók
 

Miből gazdagodnak a leggazdagabb sportolók? – adatok, fotók

A világ legismertebb, legnépszerűbb sportolói hatalmas pénzt keresnek. De nem csak a fizetésük és a bónuszaik csillagászatiak, hanem azok az összegek is, amelyekre szponzori szerződésekből vagy vállalkozásaikból tesznek szert. Íme, a világ 15 mostanság legjobban kereső sportolója, s gazdagságuk forrása.

hvg.hu hvg.hu

Lehajtható villamosszékek laptopokból
 

Lehajtható villamosszékek laptopokból

Egyedi ötlettel állt elő a világ egyik legnagyobb személyiszámítógép-gyártója. Buszok illetve villamosok lehajthatós üléseit alakították át laptopokká, bizonyítva, mennyire masszívak az általuk gyártott termékek - olvasható az ADrenalin blogon.

hvg.hu hvg.hu


Arcfelismerő szoftver a plázákban
 

Arcfelismerő szoftver a plázákban

Nemük és koruk alapján elemzi a vásárlók viselkedését egy magyar fejlesztésű arcfelismerő szoftver. Az új technológia az adatvédelmi biztos figyelmét is felkeltette.

HVG HVG

A kkv-k kétharmada nem költ marketingre
 

A kkv-k kétharmada nem költ marketingre

A mikro-, kis- és közepes vállalkozások mindössze egyharmada (32,8 százalék) folytat tudatos marketingtevékenységet, éves szinten átlagosan a forgalmuk 4 százalékát fordítva rá. Az eredmények elemzéséből világosan kitűnik, hogy azok a mikrovállalkozások és kkv-k, amelyek marketingeznek, nagyobb éves forgalomra számíthatnak, mint azok, amelyek nem.

unknown unknown

Leszbikus marketingcsókkal sokkol a két színésznő – videó
 

Leszbikus marketingcsókkal sokkol a két színésznő – videó

Ha egyébként nem figyelnénk, akkor is nyilvánvaló lenne, mikor van premierje a színészeknek, mert olyankor valahogy jóval megengedőbbek, ha interjúkról, fotózásokról van szó. Az új film vagy színpadi darab érdekében lekerülhet néhány ruhadarab, de jöhet a nyálcsere is, ha attól nagyobb a nézettség.

unknown unknown



Kinek kell három és fél millió hektó magyar bor?
 

Kinek kell három és fél millió hektó magyar bor?

Magyarországon évente úgy 3,5 millió hektoliter bor készül, aminek 70 százalékát mi magunk eresztjük le a torkunkon. Az utóbbi években azonban növekszik az import is, ami eléri az évi 200-400 ezer hektolitert. Ha a borászaink nem akarnak visszafejleszteni, akkor szükség van a magyar bor vásárlásának ösztönzésére itthon és külföldön egyaránt. Ez pedig hatékony marketingstratégiát kíván. Megnéztük, miféle elképzelések vannak a magyar bor jobb eladására.

hvg.hu hvg.hu