#marketing

Ötvenmillió felett
 

Ötvenmillió felett "vakul meg" a vállalkozó, akkor kell a külső segítség

Mit érdemes tennie egy vállalkozásnak, ha növekedésnek indult és továbbra is fejlődni szeretne? Kitől kérjen tanácsot a tulajdonos akkor, amikor bővülő csapata miatt már nehezére esik mindent átlátni és irányítani? A business coaching, azaz az üzletfejlesztési tanácsadás segítséget nyújthat, ám a hazai vállalkozók közül ma még csak minden tizedik élne a lehetőséggel.

Horváth Éva Horváth Éva



Miért (nem) egészséges a müzli?
 

Miért (nem) egészséges a müzli?

Amikor az emberek olyan hazugságra találnak, amiről tudják, hogy elterjedve még boldogabbá teheti őket, önző módon másoknak is elmondják, és a történet szájról szájra járva egyre jobban kiszíneződik. Részletek Seth Godin Minden marketinges sztorizik című könyvéből. (Figyelem: alábbi írásunk nem egészségtudományos cikk, hanem egy marketingguru elmélkedése.)

hvg.hu hvg.hu


Valahogy el kell adni a magyar libamájat
 

Valahogy el kell adni a magyar libamájat

Az orosházi libamájfesztivál keretein belül, a Millenárison tartott háttérbeszélgetésen a kormányzatot képviselő Dull Péter osztályvezető, az ágazatot képviselő Elekes Lajos Merian Foods Kft. ügyvezető, illetve kommunikációs és marketing szakemberek vitatták meg a magyar liba ágazat helyzetét, és közösen keresték a megoldást a külföldi keresletcsökkenésre.

hvg.hu hvg.hu

Nokia: búcsúzik az Ovi
 

Nokia: búcsúzik az Ovi

A Nokia folyamatosan kivezeti a piacról a négy éve elindított Ovi márkanevet. A névváltási folyamat heteken belül elkezdődhet.

hvg.hu hvg.hu

A hétvégén indul a rádió, ami júniustól hiányozni fog
 

A hétvégén indul a rádió, ami júniustól hiányozni fog

Május elsejétől új rádió érkezik, de csak harminc napig és Budapesten lesz hallható. A célközönség a fiatalok, akik nem életkor, hanem életmód alapján különböztethetők meg - mutatnak rá a hvg.hu által megkeresett szervezők. A Rádió Bro mögött egy nagy energiaital-gyártó áll, és a marketinges szakember szerint a projekt jóval hatékonyabb és olcsóbb lehet, mint tévében hirdetni.

Lukács Andrea Lukács Andrea


Egyre fontosabb a turisztikai marketing
 

Egyre fontosabb a turisztikai marketing

A Dél-Dunántúli Gyógy- és Termálturisztikai Klaszter elnöke szerint hihetetlen agresszíven kell kampányolniuk a turisztikai vállalkozásoknak, mert aki nem költ marketingre, az lemarad; Iharosi István erről a társulás szerdai pécsi konferenciáján beszélt.

MTI MTI


Orbán, Matolcsy és a gazdaságpolitika arca
 

Orbán, Matolcsy és a gazdaságpolitika arca

Orbán Viktor miniszterelnök az utóbbi napokban egyre többet szerepel a médiában, sőt, saját videorovatot nyitott a Facebookon a hozzá intézett kérdések megválaszolására. A médiatérben való egyre intenzívebb jelenléte nem véletlen, muszáj – jobb keze, Matolcsy György közreműködésével – eladnia, amit főzött, ugyanis egyre többen fanyalognak felette idehaza és külföldön.

Meixner Zoltán (hvg.hu) Meixner Zoltán (hvg.hu)

Egy vállalat sokat bukhat a nyereményjátékokon
 

Egy vállalat sokat bukhat a nyereményjátékokon

A 90-es években az édesanyák még duplán locsolták az öblítőt egy-egy Coccolino maci reményében. Akkor még a nagyszülők is nekünk gyűjtötték a Pickwick pontokat az eper alakú tea kiöntőért. Ma már nincsenek ilyen emblematikus nyereményjátékok. Vagy vannak, csak nem látjuk őket?

hvg.hu hvg.hu

Az új igazi férfi: egy növényevő vadállat
 

Az új igazi férfi: egy növényevő vadállat

Japánban a férfivá cseperedők új generációja fricskát mutat apáinak: nem szeretne hetven órát dolgozni hetente, nem szeretne a maximumon élni, viszont élvezné az élet apró örömeit, legyen az egy kozmetikai kezelés vagy a legújabb rizsreceptek kipróbálása. A növényevő vadállatok a távol-keleti ország metroszexuálisai, Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár szerint pedig ugyanannak a nyugati mintának a hívei, amit kissé eltérő formában, de a magyar yuppie-k is követnek.

Lukács Andrea Lukács Andrea

Borkóstolás spirituális felhangokkal
 

Borkóstolás spirituális felhangokkal

Ügyes marketingfogás a villányi borvidék népszerű pincészete, a Vylyan részéről, hogy három ismert ember által patronált jótékony célú árverés kíséretében vezeti be a piacra új zászlósborát, a 2006-os Duenniumot? Nyilván, de attól még több, mint érdekes, sőt, ha nem volnánk cinikus újságírók, azt mondanánk, nemes is. Egye fene, még így is mondjuk.

Izsák Norbert Izsák Norbert




Hogyan vonzzunk turistákat egy faluba?
 

Hogyan vonzzunk turistákat egy faluba?

Néhány hónapja volt egy egyetemistáknak-főiskolásoknak hirdetett verseny, ahol a Miskolci Egyetem három hallgatója alkotta Girl Power csapatának műve lett az első helyezett egy kicsiny falu marketingtervével – olvasható az Urbanista blogon.

hvg.hu hvg.hu

Radikális marketingtervek Pécsnek
 

Radikális marketingtervek Pécsnek

Tisza cipő pécsi mintákkal? Dzsámis stencil más magyar városokban? Pécsi kocsmák országos hálózata cirfandlival és a városra utaló belső dizájnnal? Ízelítő három pécsi egyetemista ötleteiből - olvasható az Urbanista blogon.

hvg.hu hvg.hu