#marketing

A hétvégén indul a rádió, ami júniustól hiányozni fog
 

A hétvégén indul a rádió, ami júniustól hiányozni fog

Május elsejétől új rádió érkezik, de csak harminc napig és Budapesten lesz hallható. A célközönség a fiatalok, akik nem életkor, hanem életmód alapján különböztethetők meg - mutatnak rá a hvg.hu által megkeresett szervezők. A Rádió Bro mögött egy nagy energiaital-gyártó áll, és a marketinges szakember szerint a projekt jóval hatékonyabb és olcsóbb lehet, mint tévében hirdetni.

Lukács Andrea Lukács Andrea

Egyre fontosabb a turisztikai marketing
 

Egyre fontosabb a turisztikai marketing

A Dél-Dunántúli Gyógy- és Termálturisztikai Klaszter elnöke szerint hihetetlen agresszíven kell kampányolniuk a turisztikai vállalkozásoknak, mert aki nem költ marketingre, az lemarad; Iharosi István erről a társulás szerdai pécsi konferenciáján beszélt.

MTI MTI


Egy vállalat sokat bukhat a nyereményjátékokon
 

Egy vállalat sokat bukhat a nyereményjátékokon

A 90-es években az édesanyák még duplán locsolták az öblítőt egy-egy Coccolino maci reményében. Akkor még a nagyszülők is nekünk gyűjtötték a Pickwick pontokat az eper alakú tea kiöntőért. Ma már nincsenek ilyen emblematikus nyereményjátékok. Vagy vannak, csak nem látjuk őket?

hvg.hu hvg.hu

Az új igazi férfi: egy növényevő vadállat
 

Az új igazi férfi: egy növényevő vadállat

Japánban a férfivá cseperedők új generációja fricskát mutat apáinak: nem szeretne hetven órát dolgozni hetente, nem szeretne a maximumon élni, viszont élvezné az élet apró örömeit, legyen az egy kozmetikai kezelés vagy a legújabb rizsreceptek kipróbálása. A növényevő vadállatok a távol-keleti ország metroszexuálisai, Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár szerint pedig ugyanannak a nyugati mintának a hívei, amit kissé eltérő formában, de a magyar yuppie-k is követnek.

Lukács Andrea Lukács Andrea

Borkóstolás spirituális felhangokkal
 

Borkóstolás spirituális felhangokkal

Ügyes marketingfogás a villányi borvidék népszerű pincészete, a Vylyan részéről, hogy három ismert ember által patronált jótékony célú árverés kíséretében vezeti be a piacra új zászlósborát, a 2006-os Duenniumot? Nyilván, de attól még több, mint érdekes, sőt, ha nem volnánk cinikus újságírók, azt mondanánk, nemes is. Egye fene, még így is mondjuk.

Izsák Norbert Izsák Norbert

Hogyan vonzzunk turistákat egy faluba?
 

Hogyan vonzzunk turistákat egy faluba?

Néhány hónapja volt egy egyetemistáknak-főiskolásoknak hirdetett verseny, ahol a Miskolci Egyetem három hallgatója alkotta Girl Power csapatának műve lett az első helyezett egy kicsiny falu marketingtervével – olvasható az Urbanista blogon.

hvg.hu hvg.hu

Radikális marketingtervek Pécsnek
 

Radikális marketingtervek Pécsnek

Tisza cipő pécsi mintákkal? Dzsámis stencil más magyar városokban? Pécsi kocsmák országos hálózata cirfandlival és a városra utaló belső dizájnnal? Ízelítő három pécsi egyetemista ötleteiből - olvasható az Urbanista blogon.

hvg.hu hvg.hu