A rendőrség szerint szakmai hibák miatt váltották le a megafonos lelkészt bilincsben előállító őrsparancsnokot
A rendőrség szerint nem politikai okai vannak annak, hogy fenyítették és leváltották a munkatársukat.
A rendőrség szerint nem politikai okai vannak annak, hogy fenyítették és leváltották a munkatársukat.
A bilincsben elvitt férfi titkára egy kormányzati milliókkal támogatott szervezetnek is.
Orbán Viktor magához szólította online hadait, vasárnap elindul az egész héten promózott Harcosok Klubja. A közéleti vitákat kommentszekciók sötét bugyraiban kell megnyerni, orosz mintára.
Dobrev Klára bejelentése, miszerint Gyurcsány Ferenc lemond a pártban viselt tisztségeiről és még el is válik, felrobbantotta az internet fideszes felét is.
Nem meglepő, hogy a Megafon költötte a legtöbbet.
A férfi már nincs munkaviszonyban a budapesti unitáriusokkal.
A férfi felbukkant Orbán Viktor mellett is egy 2023-as fotón.
Nem jött be, a DK jelöltje magabiztosan győzött.
Apáti Bence első vállalkozásának fókuszában nem gazdasági célok állnak.
Korábban az M1 Híradóban is dolgozott.
Tillába szállt bele a „sokat látott” szakértő.
Szakács István egy TikTok-videóban beszélt minősíthetetlenül a halálos beteg ügyvédről.
68 emberből 30-an szereztek tisztséget, akiknek jelentős része már az előző ciklusban is viselt politikai tisztséget.
A csatornát korábban sem lehetett elfogulatlansággal vádolni.
Nyereséggel zárta 2023-at a Megafon, így már van idén miből tolni a kormánypropagandát. Azt, hogy honnan kaptak pénzt, nem részletezték.
A 2022-es választási kampányban érte el az egymilliárd forintot, 2 év alatt megduplázódott a fideszes propagandahálózat Facebook-hirdetésekre fordított büdzséje.
Miután Robert Fico merénylőjével kapcsolatban felmerült, hogy akár baloldali is lehet, egy nap sem kellett ahhoz, hogy a kormányzati kommunikáció ráálljon a témára és hergelni kezdjen. Az alaphangot ehhez Bayer Zsolt csütörtöki írása adta meg, majd Orbán Viktor is beszállt a propaganda terítésébe.
Ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a közösségi oldalon.
A legtöbb pénzt Bohár Dániel posztjainak népszerűsítésébe fektették.
Egy hónap alatt pedig 117 milliót.