Moziban fogták el a zuglói emberölés gyanúsítottját
A megalapozott gyanú szerint C. Károly bántalmazta, majd megfojtotta az élettársát, aztán az anyjával beült egy szuperhősfilmre. A moziban fogták el.
A megalapozott gyanú szerint C. Károly bántalmazta, majd megfojtotta az élettársát, aztán az anyjával beült egy szuperhősfilmre. A moziban fogták el.
Paul Thomas Anderson rendező egy ma is nagyon ismerős korszaknak állít szívmelengető és szellemes emléket.
A legújabb Batman-film apropóján, érdemes áttekinteni az elmúlt bő három évtized emlékezetes denevérembereit – sármosat, bájgúnárt, jóságosat, intellektuálisat, sikerest és sikertelent.
Átalakul a walkman megalkotójaként világhírnévre szert tett japán gyártó, immár sokkal inkább a tartalomra koncentrál – úgy tűnik, sikerrel.
A pandémiás korszak második legjobb eredményével indított a hétvégén Észak-Amerikában az új Batman-film, amelyben a brit Robert Pattinson alakítja a címszereplőt.
Bár az egyik főszerepet alakító Armie Hammer karrierje szexuális erőszak vádja miatt véget ért, Kenneth Branagh Agatha Christie-adaptációját, a Halál a Nílusont mégis bemutatják a mozik.
Az 1972-ben bemutatott filmklasszikus nézői bebocsátást nyerhettek oda, ahová korábban soha: leülhettek a gengszterek asztalához, és benézhettek a hálószobájukba.
Van kész válaszunk arra, hogy mi tesz minket emberré? Közhelyek forognak a szánkban, ha megkapjuk ezt a nagy és súlyos kérdést, talán érezzük, sejtjük, mégis nehezen körvonalazzuk. Szerencsére időről időre veszi valaki a fáradságot, és igyekszik megfogalmazni helyettünk ő. Lássuk, mire ment Maria Schrader és az Én vagyok a te embered.
Szívességi alapon, a Filmalap támogatása nélkül született meg Pálfi György új rendezése, a februárban a mozikba kerülő Mindörökké. A háborús disztópiához időközben a társadalom is hozzászomorodott.
Az összetartozás, a barátság, az identitáskeresés, a siker és a zavarodottság sokszögében játszódó, magával ragadó alkotásaival a filmtörténetbe igyekvő norvég rendező, Joachim Trier legújabb filmjében egy percre még az idő is megáll.
Maria Schrader szellemes és abszolút humán megközelítésű filmjében, az Oscar-jelölt Én vagyok a te emberedben nem érvényes a robotika három törvénye, miként a konvencionális ember kontra gép filmek dramaturgiája sem.
Az anyaság árnyoldaláról, a gyerekvállalással a nőktől elvárt önfeláldozás elvetéséről szóló Elena Ferrante-regényből Az elveszett lány címmel készült film.
Az örökbeadás a befogadó szülők keresésének hol felemelő, hol kiábrándító története, részben társadalmi dráma az elvárásokkal nehezített, kezelhetetlen dilemmáról, a sehova sem tartozásról.
Saját családi tragédiája adta az ötletet az Oscar-díjas Deák Kristófnak első nagyjátékfilmjéhez. Az unokában idős emberek nem hagyják annyiban, hogy fondorlatos módon kicsalják tőlük a pénzüket, és akcióba lépnek.
2021 úgy vonul be a magyar film történetébe, mint az év, amikor egy aktuálpolitikai propagandafilm lett a legnézettebb magyar film, főszerepben személyesen a patás ördöggel, Dobrev Klárával. Gyászosnak tűnik a helyzet – de tényleg az volt ez az év? Remekül teljesítő film a lovakról, elhasalt bulvárprodukció és a kutya által se nézett, zseniális művészfilmek: ilyen volt a magyar film 2021-ben.
A francia elnök jelentősen meg akarja nehezíteni azok életét, akik nem hajlandók felvenni a koronavírus elleni vakcinát, erre pedig minden lehetősége is adott egy friss törvényjavaslat miatt.
Több mint húsz évvel a Mátrix berobbanása után elkészült a trilógia negyedik része, amely megmutatja, mennyire abszurd egy hollywoodi akciófilm köré mitológiát építeni.
Az országban csökken a fertőzöttek száma, de az omikron miatt szigorításokat vezettek be.
Még a legoptimistább várakozásokat is felülmúlta a Pókember: Nincs hazaút sikere. Itthon is megdöbbentően magas számokat hozott a film.
A szalonokból pillanatnyilag kitiltott mester 49. filmje, a Rifkin fesztiválja egy filmmániás férfiról szól, melyben a címszereplő nyilvánvalóan a rendező alteregója.