#márkaépítés




Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon

A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.

HVG Extra Business


A céges blogolás hét főbűne

Azért mert tud valaki írni, még nem biztos, hogy tud jól blogolni. Márpedig a cégek gyakran beleesnek abba a hibába, hogy a „blogoláshoz mindenki ért” felkiáltással rábízzák a feladatot az első arra járó emberre, pedig egy hozzá nem értő több kárt okozhat, mint gondolnánk.

hvg.hu




Hogyan lehet erős márkát építeni?

Erőteljesebben együtt kell működnie a civil és állami szférának az élelmiszer-biztonság érdekében. Erről egyeztetett az élelmiszerlánc-felügyeletért és az agrárigazgatásért felelős államtitkár a Magyar Márkaszövetség tagvállalataival a szervezet legutóbbi közgyűlésén.

hvg.hu