Hét nyelven beszélnek: globálisan márkázzák a Balatont
A világ legtekintélyesebb marketingkommunikációs ügynökségei szállnak be a Balaton hirdetésébe.
A világ legtekintélyesebb marketingkommunikációs ügynökségei szállnak be a Balaton hirdetésébe.
A kitűnés és a különbözőség minden márka szempontjából fontos. Ugyanakkor nem mindegy, hogy valami mást mondunk, vagy valamit másképpen mondunk.
David Meerman Scott amerikai marketingstratéga szerint lassan leáldozhat a ma ismert közösségi oldalaknak, mert algoritmusaikat sem a júzerek, sem hirdetők nem szeretik igazán. Interjú.
A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.
Azért mert tud valaki írni, még nem biztos, hogy tud jól blogolni. Márpedig a cégek gyakran beleesnek abba a hibába, hogy a „blogoláshoz mindenki ért” felkiáltással rábízzák a feladatot az első arra járó emberre, pedig egy hozzá nem értő több kárt okozhat, mint gondolnánk.
Nem zenéből, de már nem is koncertezésből élnek, az csak kiegészítő bevétel a könyvelésben.
A következő években minden eddiginél jobban felértékelődik, hogy a cégek hogyan tudják a lehetséges munkavállalókat megtalálni és megnyerni maguknak, mindebben pedig a közösségi média megkerülhetetlenné válik.
Sok apró, meglepő praktika létezik a brandépítés hatékonyságának növelésére, egy kreatív elmétől azonban egészen megdöbbentő tippet kaptunk.