#márkaépítés



Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon
 

Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon

A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.

HVG Extra Business HVG Extra Business




Hogyan (ne) legyünk mások?
 

Hogyan (ne) legyünk mások?

A kitűnés és a különbözőség minden márka szempontjából fontos. Ugyanakkor nem mindegy, hogy valami mást mondunk, vagy valamit másképpen mondunk.

HVG Könyvek HVG Könyvek


A céges blogolás hét főbűne
 

A céges blogolás hét főbűne

Azért mert tud valaki írni, még nem biztos, hogy tud jól blogolni. Márpedig a cégek gyakran beleesnek abba a hibába, hogy a „blogoláshoz mindenki ért” felkiáltással rábízzák a feladatot az első arra járó emberre, pedig egy hozzá nem értő több kárt okozhat, mint gondolnánk.

hvg.hu hvg.hu


Hogyan lehet erős márkát építeni?
 

Hogyan lehet erős márkát építeni?

Erőteljesebben együtt kell működnie a civil és állami szférának az élelmiszer-biztonság érdekében. Erről egyeztetett az élelmiszerlánc-felügyeletért és az agrárigazgatásért felelős államtitkár a Magyar Márkaszövetség tagvállalataival a szervezet legutóbbi közgyűlésén.

hvg.hu hvg.hu