Menekülnek a nézők a Kossuthkiflitől
Az archaizáló sorozat nézettsége egyre zuhan, a vasárnapi epizód előtt tömegesen kapcsoltak el vagy ki a Duna TV nézői.
Az archaizáló sorozat nézettsége egyre zuhan, a vasárnapi epizód előtt tömegesen kapcsoltak el vagy ki a Duna TV nézői.
Két héttel az indulás után a köztévé stábja a bakik ellenére bízik benne, hogy lendületet vesznek az átalakított csatornák. Szerintük a baloldali sajtó csak felnagyítja a hibáikat, azt viszont nem veszik észre, hogy egyre jobban teljesítenek. A számok alapján viszont a nézők sem díjazzák még az erőfeszítéseiket: volt olyan nap, amikor alig 27 ezer ember nézte a Híradót.
Egyre többen nézik a köztévét, sőt a megújulás másnapján már a lakosság fele a köztévét bámulta – legalábbis az MTVA közleményeiben ezt állítja. Csakhogy az adatokat inkább kozmetikázzák, és olyan adatokat közölnek, amiket a szakma nem vesz alapul.
Hétfőn az öt közszolgálati adó együttes napi elérése 4 millió 56 ezer fő volt – ismertette az MTVA a Nielsen adatait. A szám valójában azt mutatja, hogy az öt köztévére összesen egy percig ennyien kapcsoltak oda.
A tavalyinál hárommillió nézővel kevesebben látták a Grammy-díjátadó közvetítését. A gálának ugyan több mint 25 milliós közönsége volt, de ez 2009 óta a legkisebb Grammy-nézőszám - ismertette hétfőn a programot élőben sugárzó CBS televízió.
Ha már a YouTube rangsorolta az idei legnépszerűbb videókat, akkor érdemes azt is megnézni, hogy minden idők legnézettebbjei között milyen helyezéseket értek el. Erre is van egy lista, méghozzá 500 videóval.
Jövőre 80 milliárdra emelkedik az MTVA büdzséje, miközben alig nézik a Híradót.
Megállt az RTL Klub és a TV2 piacvesztése a harmadik negyedévben – derül ki a Nielsen felmérésének adataiból. Tavaly ilyenkor az együttes közönségarányuk 26,9 százalékot tett ki, addig már idén, a júliustól szeptemberig tartó időszakban 28 százalékot. Az elemzés szerint ez annak köszönhető, hogy a két kereskedelmi tévé nyáron sem lazított és erős volt az őszi kínálatuk is.
A TV2 sztárrá maszkírozós műsorára kb. 160 ezerrel többen voltak kíváncsiak vasárnap este, mint az X-Faktor aktuális fordulójára. A 18-49-es korcsoportban viszont a X-Faktor vitte a prímet - közölte az RTL Klub.
Számokkal igyekszik cáfolni az RTL Klub Deutsch Tamás fideszes politikus csütörtöki állítását, miszerint az RTL nézettsége "irtózatos mértékben" zuhan. Állítják, június óta 200 ezerrel nőtt a kormánykritikus Híradó nézettsége.
A Nielsen adatai szerint a 18-49 éves tévénézők 21,1 százaléka választotta a Bajor Imre főszereplésével készült Meseautót csütörtök este.
Az RTL Klub és a TV2 közönségaránya négy százalékponttal esett 2014 első hat hónapjában, így a két nagy műsorait átlagosan már csak a tévézők 27 százaléka nézte. A Barátok közt például több százezer nézőt veszített az elmúlt egy évben. Ezzel szemben a közmédia sok éve nem látott csúcsra növelte részesedését a Figyelő szerint.
A TV2 bulváros hírműsora a teljes lakosságban és a 18-49-ben is verte az RTL Híradóját, amely az utóbbi néhány hétben a reklámadó miatt kritikusan és behatóbban foglalkozik a politikával. A teljes lakosságban bebetonozódott a TV2 hírműsorának 8-10 százalékos előnye.
3 millió 350 ezren pillantottak bele a vébédöntő köztévés közvetítésébe Magyarországon - közölte a Nielsen adatai alapján az MTVA.
A focivébé szünetének első napján az RTL Klub Híradójának L. Simon Lászlóval foglalkozó belpolitikai blokkja lenyomta a TV2 Tények nézettségét az adott időpontban, a 18-49 éves korosztályban.
Nem szereti a reklámokat és a valóságshow-kat a magyar néző: ha kérdezik, azt válaszolja, hogy egész nap dokumentumfilmeket néz, soha nem kapcsolna Győzikére. A Fidesz a reklámadó kommunikációjában meg is lovagolta az emberek kereskedelmi tévék elleni érzéseit. Csakhogy az objektív mérések mást mutatnak: hiába gazdag a kínálat ismeretterjesztésből, a bulvár, a reality mindent visz, csak a nézők nem akarják bevallani, hogy igenis rá vannak kattanva ezekre a műsorokra, sőt, még a reklámokat is tűrik.
A két csatorna ismert arcai, műsorvezető mérjék össze a tudásukat vetélkedőkben – ezt javasolta a Siófokon zajló Media Hungary konferencián a TV2 programigazgatója. Az RTL válasza még nem ismert. Frissítés: szedán a RTL Klub közölte, hogy nem megy bele a játékba.
A közmédia csatornái a szilveszteri idősávban taroltak – írta közleményben az MTVA. Bejött a mulatós műsor és a Himnusz-felvétel is.
Több százezres nézettséggel startolt az M3 retrócsatorna, a Táncdalfesztivál archív felvételére a népesség öt százaléka volt kíváncsi.
Január 2-án 12 órás műsorszünet volt a TV2-n, a nézettség ennek megfelelően nullára esett – számolt be az Origo a Nielsen adataira hivatkozva.