Műalkotásnak beillő kézi váltóval támad a legújabb analóg olasz sportkocsi
A De Tomaso P72-t egy amerikai eredetű kompresszoros V8-as benzinmotor hajtja.
A De Tomaso P72-t egy amerikai eredetű kompresszoros V8-as benzinmotor hajtja.
A Concorso d’Eleganza Villa d’Este árverés legnagyobb értékű kocsija ez az 1948-as Ferrari.
A közel 650 lóerős szörnyeteg értéke bőven meghaladja az 1 milliárd forintot.
A korábbi híradásokkal ellentétben idén ősszel még nem láthatjuk a Ferrari első zéró emissziós modelljét.
A most debütált Ferrari 296 Speciale közel 900 lóerővel gyilkolja a hátsó gumijait – jövünk minden fontos részlettel a kihegyezett plugin hibrid sportkocsival kapcsolatban.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a brutális Ferrari SF90 XX-et sem találják elég potensnek.
A tavaly debütált Lancia Ypsilon máris átesett egy kisebb ráncfelvarráson.
Az olasz gyártó megfontolja, hogy egyes modelljeiben újra meghonosítsa a nyitott kulisszás manuális váltót.
A Ferrari Purosangue szélesebb, alacsonyabb és erősebb lett.
Ebből a Lancia Hematit Familiare by Zagatóból mindössze két példány készült.
Hamarosan érkezik a Stellantis olasz márkájának második generációs Stelvio szabadidő-autója.
Új gazdára vár egy kiváló állapotú és igen ritka Lancia Delta HF Integrale Evo 2.
Jelek szerint a Fiat Grande Panda mindenképpen megérdemel egy kis sportosítást.
Ez a kiváló egészségi állapotnak örvendő Alfa Romeo Giulietta egészen a 80-as évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
A méregerős és szuperkönnyű Maserati GT2 Stradale listaára jelentősen meghaladja a 150 millió forintot.
A közelmúltban a piacról távozott Audi R8 utódja várhatóan a Lamborghini Temerario hajtásláncát vonultatja majd fel.
A Lancia Delta S4 Stradale eleve igazi ritkaság, hát még az előszériás verzió.
A Stellantis konszern sportos olasz márkája nehéz időket él át mostanság.
Megérkezett a Maserati GranCabrio új belépőszintű modellje, melynek 3 literes 6 hengeres motorja közel 500 lóerős.