Tízből négy új Ferrari már hibrid
Egy év alatt több, mint duplájára nőtt a hajtásukban már villanymotort is felvonultató Ferrarik részesedése.
Egy év alatt több, mint duplájára nőtt a hajtásukban már villanymotort is felvonultató Ferrarik részesedése.
Az olasz gyártó ismét rekordeladásokról számolt be.
A Comói-tó partján leleplezett különlegességben csak ketten foglalhatnak helyet.
Az olasz gyártó új modelljeiben egész biztosan nem lesznek HyperScreen-szerű hatalmas műszerfali panelek.
A patinás olasz 2 literes 16 szelepes turbómotorjában sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az erősen limitált szériás Sián bőven kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A 900 lóerős teljesítményű egyedi Urus kevesebb mint 3 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
A Giorgetto Giugiaro nevével fémjelzett olasz sportkocsi több mint öt évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg valaki gyengének találja az olasz gyártó hibrid szupersportkocsiját.
A kevesebb mint 3 ezer példányban gyártott 90-es évekbeli Lamborghini Diablóbol hamarosan megérkezik a vadonatúj 21. századi változat.
Mutatjuk, hogy milyenek a mostani Giuliák, Stelviók és Tonalék igen korai ősei.
Messze nem filléres tétel ez a patinás olasz sportkocsi, mely közel hét évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
A legendás versenyautó Nicola Larini nevével fémjelzett példányát a gyártó Milánó melletti múzeumában fotóztuk körbe.
Ezúttal nem egy újabb szupersportkocsit, hanem két országúti kerékpárt leplezett le az olasz gyártó.
Az igen limitált mennyiségben gyártott olasz szupersportkocsi ezen példányával eddig alig több mint 17 ezer kilométert tettek csak meg.
Ez a 62 esztendős olasz sportkocsi a vártnál alacsolyabb áron cserélt gazdát, de persze így sem nevezhető éppen olcsónak.
Tíz jelenlegi vagy volt izraeli hírszerzőtisztet két magánrepülőgéppel szállítottak izraeli korházakba.
Mutatjuk, hogy milyen egy alacsony építése ellenére akár praktikus családi autóként is használható stílusos V12-es járgány.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.