Feltámadt a Lancia, 13 év után vadonatúj modellel rukkolt elő
A Stellantis olasz márkája bemutatta a teljesen új Ypsilont, egy első körben tisztán elektromos hajtással elérhető stílusos és méregdrága prémium kisautót.
A Stellantis olasz márkája bemutatta a teljesen új Ypsilont, egy első körben tisztán elektromos hajtással elérhető stílusos és méregdrága prémium kisautót.
Az új gazdára váró Lancia Delta Integrale Evoluzione egészen a 90-es évek elejéig tekeri vissza az idő kerekét.
Itt a megoldás azok számára, akik nem hangtalan elektromos, hanem régivágású V12 benzines szupersportkocsira vágynak.
A Stellantis olasz márkája előrukkolt a Fiat 600e villanyautó gyárilag tuningolt változatával.
Új gazdára talált a Blu Le Mans fényezésű, közel 30 éves Lamborghini Diablo VT Roadster.
Mutatjuk, hogy milyen egy igazi időkapszula állapotú régi Ferrari 328 GTS.
Az olasz gyártó 1000+ lóerős hibrid szupersportkocsija iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
Az olasz gyártó legnépszerűbb modellje továbbra is az akár 666 lóerőre képes divatterepjáró, az Urus.
A Trump nevével fémjelzett olasz szupersportkocsi 5 évig volt az amerikai elnök tulajdonában.
Ha az eredeti F40-et esetleg túl drágának vagy túl erősnek találjuk, akkor érdemes egy pillantást vetni erre az új japán járgányra.
Itt a megoldás arra az esetre, ha az Urust esetleg még a legerősebb gyári formájában is picit unalmasnak találjuk.
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
A szinte pehelykönnyű roadster csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.
Az STO SC 10° Anniversario „személyében" stílusos formában búcsúzik a Lamborghini Huracán.
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.
Az olasz cégnek annyi megrendelése van, hogy a gyártókapacitások már jó előre teljesen le vannak foglalva.
A világhírű énekes és dalszövegíró egykori olasz sportkocsijában kevesebb, mint 18 ezer kilométer van.