#opel







A kisautók felé megy a cégautópiac is
 

A kisautók felé megy a cégautópiac is

Az újautó eladások több mint hetven százaléka cégautóként kel el Magyarországon. Így az összezsugorodott piac létét a vállalati vásárlások biztosítják. Emiatt az autóimportőrök számára igen fontossá vált ez a szegmens, és minden márka erősíteni egyekszik a cégautóeladások kapcsán.

hvg.hu hvg.hu

Óriásberuházások az építőiparban – hol itt a válság?
 

Óriásberuházások az építőiparban – hol itt a válság?

Több mint 3500 új munkahelyet teremt és 561,5 milliárd forintot költ el Magyarországon az a 10 vállalat, amely az év legnagyobb beruházásait hajtja végre – derül ki az ÓBUDA Group összeállításából. Az idén átadott legnagyobb projekt az Audi-gyár győri bővítése, amely 300 milliárd forintba került.

unknown unknown



Merre megy az Opel?
 

Merre megy az Opel?

Felemás helyzetben van a nagy múltú Opel. Egyrészt mostanában sorra dobta piacra szemet vonzó új modelljeit, így a B osztályhoz tartozó város terepjárót, a Mokkát, az Astra sorozat kabrió változatát, a Cascadát vagy a prémiumos kivitelű Adam minit. Ez utóbbihoz kapcsolódó minapi hír, hogy az állítólag 61 ezer kiviteli változatot felkínáló Opel törpe elnyerte a rangos Red Dot dizájnversengés idei díját, (amelyen mellesleg 19 kategóriában, köztük a járművekében 4662 termék formatervét értékelték.) Ám másfelől úgy tűnik, hiába a pazar modelloffenzíva, egyelőre az nem segít az üzlet nyomorúságán.

Heimer György Heimer György

Miskolcról indult a Peugeot szuperautó tervezője
 

Miskolcról indult a Peugeot szuperautó tervezője

Minden akkor dőlt el, amikor Bocsi Attila gyerekként egy Lancia Stratos modellt kapott születésnapjára. Addig nem volt gond, amíg úgy látszott, hogy mint minden fiú, szeret autókat rajzolgatni. De az autódizájner ezt nem is akarta kinőni. És bár ma már tervezőműhelyben a Stratoshoz fogható autócsodák nem születhetnek, ám a gyerekkori álomhoz nagy vargabetűkkel megérkező tervező elégedett.

Szabó M. István Szabó M. István



Stratégiát vált az Opel
 

Stratégiát vált az Opel

Stratégiai irányváltást hajt végre az Opel: a veszteséges autógyártó egy sor Európán kívüli piacon kezd terjeszkedni.

MTI MTI




Így mentenék meg az Opelt
 

Így mentenék meg az Opelt

Ismertette programját a vállalat új vezérigazgatója. A hárompontos program révén 10 év alatt visszatér a német márka.

hvg.hu hvg.hu