Orosz drónok ismét Ukrajna energetikai infrastruktúráját támadták
Oroszország a drónok mellett egy H–59-es irányított rakétát is bevetett a támadás során.
Oroszország a drónok mellett egy H–59-es irányított rakétát is bevetett a támadás során.
Ez a minimális futásteljesítményű orosz járgány a 80-as, 90-es évekig tekeri vissza az idő kerekét.
Méregdrága delikvensünk kívülről egyértelműen Csajkának tűnik, belül viszont Lexus életérzést vonultat fel.
A párducfekete fényezésű orosz terepjáró mellett többek közt Aston Martinok, Rolls-Royce-ok és Ferrarik pihennek.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő orosz terepjáró továbbra is remek eladási számokat generál.
A Lada terepjáróiba visszatér a blokkolásgátló, ezenkívül pedig a motort is modernizálták egy keveset.
A közel 5 évtizedes limuzinnal eddig alig 74 ezer kilométert tettek csak meg.
A hongkongi zászló alatt hajózó NewNew Polar Bear mozgása egybeesik azzal az időponttal és hellyel, amikor és ahol a gázvezeték megrongálódott. Emellett gyanús a Szevmorput atommeghajtású orosz teherhajóról is, amely Murmanszk és Szentpétervár között közlekedik.
Ez a remek kiállású Fiat 124 Special több, mint 50 évvel tekeri vissza az idő kerekét.
A vadjasági város szívében parkol ez a nem kicsit hányatott sorsú régi orosz járgány.
Érkezőben a Kama mintegy 500 kilométeres hatótávú kompakt elektromos modellje.
A 46 évvel ezelőtt debütált és még mindig gyártásban lévő orosz terepjáró minden korábbinál erősebb új csúcsverzióban támad.
A Helsingin Sanomat szerint a Counter-Strike fejlesztője, a Valve elérhetetlenné tette azt az orosz játékosoknak szánt térképet, amellyel ukrajnai háborús híreket lehetett független forrásból követni. Érdekesség, hogy a térkép csak az orosz felhasználóknál válhatott kámforrá.
Ahogy a nemrégiben kijött Moszkvics, úgy a Lada újdonsága is egy kínai modellre épül.
Baltával faragott szögletes formaterv, a szocialista luxus jegyében fogant tágas utastér és egy közel 8 literes benzinmotor.
A jelentősen megnőtt tömeg miatt az eddiginél erősebb motor hajtja az orosz terepjárót.
Mint az ország sportminisztere írta, amíg Ukrajnában háború van, nem járulnak hozzá orosz vagy belarusz sportolók indulásához nemzetközi versenyeken.
A közel négy évtizedes múltra visszatekintő limuzinban kevesebb, mint 7 ezer kilométer van.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
Ebben a különleges kivitelben nem 1,5-ös és nem is 1,6-os motor található.