A nyomozók szerint a kevésbé sérült hajtóművet állították le Dél-Korea történetének legsúlyosabb légi katasztrófájakor
A 181 utast szállító repülőgép még tavaly decemberben gyulladt ki landoláskor.
A 181 utast szállító repülőgép még tavaly decemberben gyulladt ki landoláskor.
Az egykor Szalay-Bobrovniczky Kristóf, ma pedig részben Habony Árpád tulajdonában álló cseh gyár gyakorlógépei miatt aggódik a volt vezérkari főnök. A Tiszában politizáló Ruszin-Szendi úgy látja, a miniszter aligha kerülheti el a felelősségre vonást.
Az indiai hatóságok korábban kihagyták a jelentésükből azt, hogy a kapitány állíthatta le a hajtóműveit annak a repülőnek, amelyen 242 ember utazott London irányába, de nem sokkal a felszállás után egy kollégiumba zuhant.
Kína már 14 repülőterén telepítette az úgynevezett pillecukor-betont, ami akár egy 100 tonnás, kényszerleszállást végrehajtó repülőgépet is képes lelassítani.
A jövőben nagyobb csomagot lehetne felvinni a repülőgépek fedélzetére, amit a cégek belekalkulálnának a jegyárba.
Először szólalt meg a légitársaság vezetője a repülőgép-katasztrófa óta.
Az elmúlt napokban az Air India több repülőgépe is meghibásodott, nemrég pedig a légitársaság egy Boeing 787-8 Dreamlinere zuhant le, 242 emberrel a fedélzetén.
Három hónapig nem megy Wizz Air-gép Izraelbe és Jordániába.
Azt egyelőre nem tudni, hogy mekkora kár keletkezett a szállítógépben.
A francia székhelyű Constellium nevű vállalat a világon először állított elő olyan alumíniumot, amit leselejtezett repülőgépekből hasznosítanak újra, és ami megfelel az iparági sztenderdeknek.
A Boeing minőségbiztosítási vezetője azt mondta, a vállalat „nem megfelelő minőségű” alkatrészekkel építi a repülőgépeket, belső folyamatai életeket veszélyeztetnek. A tavaly holtan talált férfi az Air India múlt heti tragédiájában érintett típusra fel sem szállt volna.
Irán, Irak és Jordánia mind lezárta saját légterét, de a legnagyobb légitársaságok is úgy döntöttek, hogy törlik vagy felfüggesztik közel-keleti járataikat.
Az első Boeing 787-8 Dreamliner 2011-ben szállított utasokat, azóta pedig több milliárd kilométert tettek már meg a gépek. Eddig egyetlen ilyen típus sem zuhant le, műszaki problémák és balesetek azonban már adódtak.
A Minneapolisból Madisonba tartó gépen két eltévedt madarat próbáltak becserkészni felszállás előtt.
A Republic Airways gépének a kifutópályán, felszállásra készülve fékeznie kellett, mert egy másik gép nem hagyta el időben a kifutópályát.
A kapitány kiment mosdóba, a másodpilóta pedig elvesztette eszméletét, így a több mint 200 utast szállító járat perceken keresztül irányítás nélkül maradt.
A ragadozók alig pár méterre voltak tőlük, de a repülőből szivárgó üzemanyagnak köszönhetően nem másztak fel a lezuhant gépre.
A kínai légitársaságok a vámháború miatt álltak el a megrendeléseiktől.
A tűz okát a repülőtér műszaki személyzete vizsgálja.
A gépen már rajta voltak a Xiamen Airlines légitársaság színei, vasárnap reggel mégis a cég amerikai gyártóközpontjában landolt.