Sosem fogja kitalálni, mivel vagyunk a legelégedettebbek Európában
Egy uniós statisztika szerint a légiközlekedés minőségébe nem tudunk belekötni.
Egy uniós statisztika szerint a légiközlekedés minőségébe nem tudunk belekötni.
Utolsó európai útján Sármelléken landolt kedden délután a Lufthansa két Boeing 737-es repülőgépe, miután a német légitársaság 48 év után hétfőn hivatalosan is kivonta ezeket a géptípusokat a forgalomból.
Egy közúton 7 óra alatt megtehető utat vált ki a világ legnagyobb utasszállító repülőjével az Emirates. Megmutatjuk videón a luxust, amit még egyetlen óra alatt is élvezhetnek az utasok.
A lehető legjobb minőségben készült el az a videó, amely megmutatja, amit csak kevesen láthatnak: hogyan is néz ki egy leszállás a budapesti repülőtérre a pilóták szemszögéből. Mutatjuk télen, hóban is.
Bár felmerült egy új londoni reptér építése is, végül csak egy új kifutópályát fognak építeni a Heathrow reptéren.
A virtuális valóság terápia nagyon hatásos volt. Itthon több 10 ezer ember szenved valamilyen fóbiától, többre keresik a megoldást.
A konkrét fényképezésre fordított rengeteg időn túl legalább ennyi háttérmunka van az Airportraits sorozat képeiben, de szerintünk megérte.
Az isztambuli Fenerbahce éppen Manchesterbe tartott egy EL-meccsre, de Budapesten kellett leszállniuk.
Az Aero Glasst alkalmazást fejlesztő magyar cég is csatlakozhatott a világ piacvezető repülőgépgyártója, az Airbus innovációs programjához. Az Airbus BizLab lehetőséget ad arra, hogy a legígéretesebb új fejlesztések az Airbus innovációs ökoszisztémájának segítségével minél előbb piacra kerüljenek.
Egyre több utast veszíthetnek el azok a légitársaságok, akik nem veszik komolyan az igényt: az emberek elvárják a minőségi netkapcsolatot, még a repülőn is.
Elsőre nem tudott leszállni az erős szél miatt az Air Horizont Boeing 737-esének pilótája. Ez időnként előfordul, de azért a mostanihoz hasonlóan erős jelenetet ritkán látni.
Közel hárommillió dollárból, zöldmezős beruházásban repülőgép-összeszerelő és -karbantartó üzemet épít az Egyesült Államokban a kecskeméti Magnus Aircraft, a cég vezetői már megkezdték a tárgyalásokat a texasi Fredericksburgban.
Véget ért a Malév felszámolása, az egykori nemzeti légitársaságot várhatóan februárban törtölhetik a cégjegyzékből. A hitelezők egyetlen forintot sem látnak.
Nemcsak dolgozókat küldenek el, de a flottát is csökkentik és a járatokból is visszavesznek.
A világ leggyorsabban termelő repülőgyárában havonta 42 darab gépet készítnek el. Itt gyártják a világ legnépszerűbb típusát.
A Svájc és Németország közötti út mindössze 21 kilométeres. A nyolcperces útra 40 euróba kerülnek a jegyek.
Sokan szeretnek a beszállókártyájukról posztolt képpel dicsekedni a közösségi oldalakon, hogy épp utaznak valahová, pedig az effajta óvatlanság sokba kerülhet.
Világszerte sok országban jelent meg ma különleges logóval a Google. Összesen hétféle speciális grafika látható, melyek közül mi – például az Egyesült Államokkal egyetemben – Jean Battent láthatjuk.
Több mint 30 millió eurós beruházásról és közös vállalat létrehozásáról szóló megállapodást írt alá a Magnus Aircraft vezetősége Kína Hebei tartományában, Shijiazhuang városában.
A hangsebesség átlépése 20 km-es magasságban, 8-9G-s erőhatással – ez történik egy sztratoszférába jutó MiG-vadászgéppel.