A retro műszeregység lehet a Volkswagen új villanyautójának egyik legjobb részlete
Legalábbis opcióként be lehet majd állítani a régi Golfra vagy Borárra hasonlító műszeregységet.
Legalábbis opcióként be lehet majd állítani a régi Golfra vagy Borárra hasonlító műszeregységet.
Elég eklektikus a stílus, amivel piacot hódítana.
Ebben a formában vélhetően még piacképesebb is lenne, mint anno az eredetije volt.
Igaznak bizonyult a korábbi pletyka, a francia konszern visszahozza a 70-es 80-as évek népszerű kisautóját a Renault 5-öst.
A hetvenes évek végének sportkupéja igazi poszterautó volt és egy ilyen utódra szintén sokan felkapnák a fejüket.
A megjelenésében a korai Grand Prix autókat idéző kocsi hajtása egy nagyon is modern Peugeot-ból érkezne.
Nem adják olcsón a ritkaságot: legalább 57 ezer eurót kérnek érte.
Az eredeti formájukban drágán felújítható járművek aranykorát hozhatja el az elektromossá alakítás, amivel egyre többen foglalkoznak.
A Renault 4-es a maga idejében is igen kedvelt volt, de a bakancs formájú autó egy ilyen átalakítással talán meg inkább tetszetős.
A hetvenes évek etalonautója volt az állólámpás Merci, az E-osztály alapja. Most ezt a kettőt elegyítette egy magyar formatervező.
Az elmúlt fél évszázadban rengeteget változott az autós reklámipar.