Ínyencek előnyben: Magyarországon az 550 lóerős és messze nem olcsó új BMW M3 CS
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
Vázoljuk, hogy mely német városokban futhatunk bele a legnagyobb eséllyel sebességmérésbe.
Az autók végsebességének egyre magasabb szintre történő emelésének története közel 125 éves múltra tekint vissza.
Jelenleg ez a világ leggyorsabb közúti használatra is alkalmas, normál rendszámos autója.
Íme a 725 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Purosangue első tuningverziója.
Hangja ugyan továbbra sincs túl sok a petrolheadek számára kicsit se íze, se bűze Formula-E autóknak, de mostantól minden korábbinál erősebbek, fürgébbek és már "gyorstankolhatók" is a boxutcában. Jövünk minden részlettel a harmadik generációs autókról és főleg a Porsche-féle verzióról.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb sportkocsija hétfokozatú kéziváltóval és csökkentett tömeggel támad.
Az emelt teljesítményű 5 hengeres motorral szerelt különleges RS3-ból nem túl sok fog készülni.
Néhány kiegészítő megrendelésével minden korábbinál agresszívabb külsőt kaphat a kis M2-es sportkupé.
Immár hazánkban is elérhető a bajor gyártó 510 lóerős sportkombija.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A Bentley Bentayga S nem kér elnézést, minden sebességtartományban hatalmasat lép.
A fedélzeti kamerás felvétel tanúsága szerint erőhiányban egyáltalán nem szenved a turbó nélküli magas fordulatszámú motorral szerelt aktuális GT3.
A korábbiaktól jelentősen eltérő külsőt kapott újdonság bőven több mint 700 lóerős teljesítményű.
A három motorral felvértezett újdonság kevesebb mint 2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
A Bugatti stílusos módját választotta a legendás erőforrástól történő búcsúzásnak, íme egy Chiron-alapú vadonatúj roadster.
A limitált szériás Divo még a hiperautókban igen gazdag Monacóban sem számít mindennapos látványnak.
A Solus igen vehemens mozgatásáról egy 10 ezres maximális fordulatszámú szívómotor gondoskodik.
A mindössze 30 példányban gyártandó roadster árcéduláján bőven nagyobb, mint 1 milliárd forintos összeg olvasható.
A 765 lóerős szuperkönnyű brit sportkocsi könnyedén uralja a sebességkorlátozás nélküli Autobahnt.