Így száguld egy 675 lóerős Audi RS3 az autópályán – videó
A hegyomlásnyi nyomatékú kompakt Audi a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon demonstrálja tudását.
A hegyomlásnyi nyomatékú kompakt Audi a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon demonstrálja tudását.
A gyártó azzal ünnepelt, hogy felújította a sebességrekorder kocsit.
Először repült gyorsabban egy önirányítású, négypropelleres drón a profi drónpilóták által irányítottnál, köszönhetően egy új algoritmusnak, amelyet a Zürichi Egyetem kutatói fejlesztettek ki.
Az SSC két új változatot mutatott be a sebességrekorder Tuatara hiperautóból.
Az újdonság bőven 4 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
A könnyűnek éppen nem mondható kupét egy biturbó W12-es erőforrás mozgatja.
A 90-es évek elején ez volt a világ leggyorsabb sorozatgyártású sportkocsija.
A biturbó V8-as motorral szerelt sportszedán nem kér elnézést az Autobahnon.
A bőven 400 lóerő feletti sportszedán a megengedett sebesség háromszorosával haladt.
Nem igaz, hogy 236 km/h-s sebességgel száguldott egy Mustang október 8-án, noha egy erről szóló hír jelent meg – fényképpel együtt a rendőrség hivatalos oldalán. A fénykép eredetije lapunk birtokába került, eszerint a gépkocsi sofőrje 136 km/h-s sebességgel ment, amikor a traffipax bemérte. Egy olyan útszakaszon, ahol 90 km/h a megengedett maximális sebesség.
Az 1750 lóerős SSC Tuatara közelmúltbeli sebességrekordját hétköznapi Michelin sportgumikon futották meg.
A rekorder autó végsebességét eredetileg "csak" 480 km/h-ra tervezték, de aztán máshogy alakultak a dolgok.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári maximumnál többel száguldanának az Autobahnon.
A Cayenne Turbo közel 1 000 lóerős példányát a német autópályán fogták vallatóra.
A Bentayga bőven 600 lóerő feletti Speed kivitele a továbbiakban nem lesz kapható nálunk.
Jessi Combs 800 km/h-nál is jóval nagyobb sebességgel száguldott.
A német gyártó több mint 750 lóerős villanyautója az Autobahnon villantotta meg a végsebességét.
Az olasz gyártó környezettudatos haszonjárművét elsősorban városi használatra szánják.
Másfél évtizede volt, hogy az 1001 lóerős Veyronnal először száguldottak 400 km/h feletti tempóval.
Világjárvány ide vagy oda, az érvényben lévő sebességhatárokat ilyenkor is mindenhol be kell tartani. Sőt, egyesek szerint csökkenteni is kell azokat.