Karbon helyett lenrost tetőt kapnak az igazán sportos BMW-k
A szénszál nem igazán környezetbarát anyag.
A szénszál nem igazán környezetbarát anyag.
Az angol sportkocsigyártó modellbővítéssel igyekszik megfelelni a folyamatosan növekvő piaci igényeknek, amely miatt még a legexkluzívabb márkáknál is lennie kell egy nagy számban értékesített profitfelelősnek. A McLaren előrukkolt a belépőszintű sportkocsijának nevével és egy apró részletével.
Beindult az idei Genfi Autószalon. A kínálatból a legkívánatosabb sportkocsikat csemegéztük ki. Tíz autó, összesen 7418 lóerővel.
Az Egyesült Államokban tartott aukción 700 ezer dollárért kelt az utolsó limitált szériás jubileumi M5, amit az új gazdája még vezetni sem fog.
A Cadillac, egy 640 lóerős limuzint szán a BMW M5 és Mercedes-Benz E63 AMG ellenfelének.
A Sarthe keményen megdolgoztatja a sofőrjét, hiszen 510 lóerős V8-as motort és hatsebességes kéziváltót kapott, viszont az ABS-en és a fékerőelosztón kívül semmilyen menetstabilizáló elektronika nem jár hozzá.
A gyorsulási toplista öt helyezettjének élén nem a világ leggyorsabb autója áll, és még egy 172 ezer dolláros autó is befért a többmilliós csúcsgépek közé.
A sportautók között százalékosan a legjobban a BMW Z4-es tartja az értékét, a legkisebb értékvesztést pedig a Hyundai...
Tizenkét vadító szépség járt nálunk 2011-ben, mindegyik valódi élményautó, ezek közül most önök választják ki azt, amely a kategóriát képviseli majd a döntőben. Ezekre az autókra lehet szavazni: Mazda MX-5, BMW 640i, VW Eos, Nissan 370Z Roadster, Fiat 500C, Audi RS 3, Peugeot RCZ, Mazda RX-8, Audi A5/S5, Opel Astra GTC, Audi RS 5, Ariel Atom.
Tizenkét vadító szépség járt nálunk 2011-ben, mindegyike valódi élményautó, ezek közül most önök választják ki azt...