Drift és 300-as tempó városban – videón a veszélyesen őrültködő BMW M3
Az ebben a videóban látható mutatványokkal semmi probléma sem lenne, ha nem városi környezetben vették volna fel őket.
Az ebben a videóban látható mutatványokkal semmi probléma sem lenne, ha nem városi környezetben vették volna fel őket.
A Lotus folyton azon fáradozik, hogy kicsit erősebbé és kicsit könnyebbé tegye az Elise-t. Mutatjuk, hogy jelenleg hol tart.
Az igen ritka nyitott tetős Ferrari a jelek szerint napjaink egyik legjobb befektetési formája.
Ha esetleg a normál RS menettulajdonságaival nem lennénk teljesen elégedettek, akkor most itt a nekünk szánt új változat.
Ilyen az, amikor egy remek sportautó egy darabig a frontvonal egyik oldalán teljesít szolgálatot, majd pedig átáll a másik oldalra.
Íme az autó, melynek minden egyes lóereje közel 37 millió forintot kóstál.
Minden jel arra mutat, hogy az F1-pilóta édesapja sem veti meg a szép és gyors kocsikat.
Ennek a Ferrarinak a vonalvezetésébe nagyon nehéz belekötni. Egy igen komoly hibája azonban mégiscsak van a gépnek.
Végy egy időtlenül szép, sokak által rajongásig imádott sportautót és villámgyorsan rondítsd el – ezúttal sajnos valahogy így szólt a recept.
Ha egy igazán különleges, kevés kilométert futott olasz sportkocsira vágyik, akkor most mutatunk egy remek példányt.
Íme a bizonyíték arra, hogy a hollandok közül még a tehetős Ferrari-tulajok is rajonganak a kerékpárokért.
Igaz egyelőre még csak koncepcióautó formájában, de végre újra támad az ikonikus 8-as sorozat.
Az olasz gyártó hamarosan várhatóan egy minden eddiginél keményebb Huracant dob majd piacra.
Az indiai tulajdonban lévő brit márka megvillantotta valaha készült legerősebb közúti autóját.
Mutatunk egy abszolút szemrevaló zuffenhauseni sportkocsit, mely már jó ideje rendszeresen igen furcsa helyen parkol.
Még szerencse, hogy az 1:1 méretarányú valódi autók nem Lego építőelemekből készülnek. Mutatjuk, hogy miért.
A cseh márka hamarosan teljes pályás elektromos letámadásra készül, melynek fontos eleme lesz egy nosztalgikus húrokat is megpengető, de vadonatúj sportautó.
Lássuk, hogy 2017-ben mely autók fogyasztják a legkevesebbet és a legtöbbet, avagy a 2 literestől egészen a 20 liter feletti fogyasztásig.
Ez a szett így komplett ahogy van, a 70-es évekbeli párost szinte bűn lenne megbontani.
A régóta rebesgetett Urus a márka hagyományaihoz híven nem lesz túl gyenge.