Találkoztunk Ludmillával, a titokzatos új elektromos Porschéval
Hamarosan érkezik a Porsche első 100 százalékban villanymotoros hajtásláncú szabadidő-autója, melynek álcázott prototípusával testközelből ismerkedtünk meg.
Hamarosan érkezik a Porsche első 100 százalékban villanymotoros hajtásláncú szabadidő-autója, melynek álcázott prototípusával testközelből ismerkedtünk meg.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a BMW valaha készült legnagyobb nyomatékú sorozatgyártású modellje, az ólomnehéz hegyomlásnyi mivolta ellenére rakétaként gyorsuló iX M60, melynek utastere már-már földöntúli luxussal kényeztet.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban az olasz gyártó maximálisan trendi, nem egyszerűen csak SUV, hanem hibrid SUV modellje, a Levante kistestvérének tekinthető 300 lóerős Grecale, mely a valóságban nagyobb, mint gondolnánk.
A C5 Aircrossból egy újabb zöld rendszámos kivitel érkezett, a korábbi verziónak és a plugin hibrid C5 X-nek pedig nőtt a hatótávja.
A japán gyártó kompakt SUV-ja az eddiginél sokkal nagyobb kapacitású akkumulátort kapott.
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk a felfrissített X5 hivatalos leleplepzésére.
Megérkeztek az első hivatalos gyári felvételek a négykarikás gyártó villanymotoros újdonságairól.
Bár az esetek 99 százalékéban nem hagyja majd el az aszfaltozott utakat, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb új GLC-t többek közt a kihívást jelentő útviszonyokra is alaposan felkészítették. Kipróbáltuk a légrugós és összkerekes újdonságot.
Az olasz gyártó szabadidő-autóját alaposan kiszélesítették és hatalmas kerekeket szereltek rá.
A kicsit négyajtós kupé, kicsit sportkombi és kicsit szabadidő-autó újdonság alapmodellje 131 lóerős.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
A látványos külsőt és feszes futóművet kapott újdonság fejlett plugin hibrid hajtáslánccal rendelkezik.
A praktikus családi autóként is használható újdonság kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A duplamotoros, összkerékhajtású villanyautó 6,5 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.
A bőven 800 lóerő feletti SUV-nak kevés igazi riválisa lehet a sebességkorlátozás nélküli német autópálya-szakaszokon.
A 18 centiméterrel megnyújtott új kivitel hátsó ülésein helyet foglalók lábtere minden korábbinál hatalmasabb.
A bajor gyártó kompakt SUV-ja immár nyolcféle hajtáslánccal rendelhető.
Az X1 lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású kivitele egy feltöltéssel mintegy 440 kilométert képes megtenni.
A nemes egyszerűséggel Polestar 3 névre keresztelt modell hatótávja meghaladja a 600 kilométert.
A német gyártó hivatalosan is leleplezte a közelmúltban érkezett EQS SUV kisebb testvérmodelljét.