Magyarországon a teljesen új BMW X1
Az elődjénél nagyobb kompakt crossover első körben négyféle motorral érhető el.
Az elődjénél nagyobb kompakt crossover első körben négyféle motorral érhető el.
A BMW X3 vadonatúj japán riválisa igen erős plugin hibrid hajtással debütál a piacon.
A Lexus méretes szabadidő-autójának új generációja háromféle hajtáslánccal érhető el.
A bajor gyártó bemutatta legkisebb SUV modelljének normál és elektromos hajtásláncú új generációját.
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk a felfrissített X6 hivatalos leleplezésére.
Közel 300 lóerős teljesítmény, lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás és hét ülés. Dióhéjban ennyit kell tudni a német gyártó Magyarországon gyártott új kompakt szabadidő-autójáról, melynek mi egy 30 millió forintos példányát fogtuk vallatóra.
Bőven vannak, akiknek a régi jobban tetszett, de olyanok is szép számmal akadnak, akiknek bejön az új design.
A gigantikus és nem éppen könnyű SUV alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Már nem kell sokat várnunk a GLC második generációjának leleplezésére.
Ahol most még egy 4 literes biturbó V8 hörög, ott a jövőben egy villanymotor fog cincogni.
A Porsche Cayenne Turbo Coupé motorjában a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Kézi váltóval, elsőkerék-hajtással és magas felszereltséggel próbáltuk ki a japán szabadidő-autó harmadik generációját – jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
A négykarikás gyártó új zászlóshajó kategóriás SUV-jában már nem lesz 8 hengeres motor.
Az Escalade csúcsmodellje közel 700 lóerős teljesítményű és majdnem annyiba kerül, mint egy Mercedes-Maybach GLS.
Elkészült a nemrégiben debütált Aston Martin DBX 707 első ügyfeles példánya.
Megérkezett a Bentayga nyújtott tengelytávú új változata, melynek hátsó sorában akár feltett lábbal is utazhatunk.
A francia gyártó hamarosan teljesen leáll a több generációt megélt, egykor igen népszerű modell gyártásával.
Az olaszok első szabadidő-autója hamarosan bemutatkozik, és úgy tűnik, hamar be fog illeszkedni a kínálatba.
A divatterepjáró-őrület minden korábbinál magasabb fokra hág, a Bugatti és a McLaren viszont még ellenáll a csábításnak.
Az X7-es elérkezett életciklusa feléhez, így átesett az ilyenkor szokásos ráncfelvarráson, mely többek közt új külsőt és modernizált belsőt hozott magával.