220 millió forint Magyarországon a legdrágább, legdurvább új Maserati
Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
Az alig több, mint 1 tonnás GTAmodificata hátsó gumijait 810 lóerő gyilkolja.
A Kimera előrukkolt az általunk részletesen bemutatott Evo 37 továbbfejlesztett Integrale változatával, az immár összkerekes Evo 38-cal.
Itt a megoldás azok számára, akik nem hangtalan elektromos, hanem régivágású V12 benzines szupersportkocsira vágynak.
A kivételesen nem elektromos vagy hibrid hajtásláncú Praga Bohema kevesebb, mint 1 tonnát nyom a mérlegen.
A brit márka jövőben érkező modelljei már mind valamilyen hibrid hajtást fognak felvonultatni.
A Mercedes-AMG GT2 PRO egy kifejezetten pályanapokra optimalizált hamisítatlan élményautó.
A Ferrari 499P Modificata nem használható közúton és hivatalos versenyeken sem lehet rajthoz állni vele.
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
Egekig forgatható motor, hatalmas leszorító erő és alacsony tömeg – valahogy így szól a Lotus Type 66 receptje.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
A háromhengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni néhány száz eddig szunnyadó lóerőt.
Megérkezett a McLaren 720S sokak által várva várt utódja, a kupé és roadster változatban készülő 750S.
Felfúrt motorral, nagyobb teljesítménnyel, komplett bukócsővel debütált a Mustang versenyzésre szánt legújabb verziója.
A Czinger második modelljében egy magas fordulatszámú V8-as erőforrás és két villanymotor található.
Megérkezett a ralipályák vadonatúj cseh fenevadja, az új Fabia RS Rally2.
Itt a bizonyíték arra, hogy egy modern sportautóba még 2021-ben sem feltétlenül kell 1000+ lóerő.
180 legyártott példányt követően nyugdíjba vonult az elsőgenerációs modell és megérkezett a második nekifutás.
Tökéletesen biztosak lehetünk abban, hogy ezzel a Huracánnal csak igen ritkán futhatunk majd össze.